کمک ۳۰ میلیارد ريالی استانداری خوزستان جهت حمایت از هیئت های ورزشی استان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، از کمک ۳۰ میلیارد ريالی استانداری جهت حمایت از هیئت های ورزشی استان خبر داد و اظهار داشت: در نیمه دوم سال جاری، خوزستان ۶۱ مسابقه ورزشی ار میزبانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، افشین حیدری، مدیرکل ورش و جوانان خوزستان، امروز (26 مهر) در آیین تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان آسیایی، پارآسیایی و جهانی که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، گفت: خوزستان مهر استعداد و سرزمین باورهاست و اگر بتوانیم نسل جوان استان را به باور و اعتماد به نفس برسانیم قطعا سیر مدالی ما پررنگ تر و پربارتر می شود.

 

وی با بیان اینکه نگاه به ورزش در خوزستان باید تغییر کند و بیش از پیش به این موضوع توجه کرد، افزود: تقویم ورزشی استان در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان رو به پایان است و برای آینده ورزش هدفگذاری هایی ترسیم شده که بتوانیم حداکثر مدال آوری را داشته باشیم.

 

وی از افتخارات ورزش استان را میزبانی 61 مسابقه ورزشی در نیمه دوم سال جاری دانست و با اشاره به اینکه دراین بخش 100 درصد رشد داشتیم، اضافه کرد: از این 61 میزبانی، پنج مورد بین المللی، 2 مورد جهانی و 54 مورد کشوری است.

 

حیدری، ابراز امیدواری کرد این میزبانی ها بتواند به توسعه ورزش استان کمک کند و ادامه داد: خوزستان در 6 ماهه اول سال 96 افتخارات زیادی را در عرصه ورزش کسب کرد و نسبت به مدت مشابه سال های قبل 40 درصد ارتقا داشتیم.

 

وی از راه اندازی 2 خانه کشتی در ایذه و اندیمشک خبر داد و تصریح کرد: از آبان 96 تا پایان سال 97 چندین پروژه ورزشی در استان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد و این اتفاق خوبی است که ورزش خوزستان را به جایگاه مطلوبی برسانیم.

 

وی با اشاره به کمک 30 میلیارد ريالی استانداری خوزستان جهت حمایت از هیئت های ورزشی استان، عنوان کرد: در این رابطه نسبت به خرید تجهیزات ورزشی هیئت های ورزشی اقداماتی صورت گرفته است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اذعان داشت: در بحث حمایت از شهرستان ها، هدفگذاری المپیک 2020 را آغاز کردیم و قرار است شهرستانی که شانس کسب سهمیه را داشته باشد از سوی هیئت های مربوطه کمک هزینه رفت و آمد را دریافت می کنند.

 

وی هدفگذاری توسعه فضاهای ورزشی استان خبر داد و با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام را به پایان می رسانیم، اظهار کرد: دفتر ورزش محلات و حاشیه شهر در ورزشگاه غدیر افتتاح و ساخت استخر و زمین های ورزشی روباز در مناطق حاشیه ای استان آغاز می شود.

 

وی جهت تثویت رشته های ورزشی آمایشی انجام شده و استان را به پنج قسمت تقسیم کرده ایم، یاد آور شد: چهار آکادمی فوتبال در چهار منطقه استان جهت شناسایی استعدادها و معرفی آنها به هیئت های ورزشی تاسیس می شود.

 

کد خبر 663412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha