زمان برگزاری کنگره ملی آیت الله ملک حسینی مشخص شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره ملی مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (رضوان الله تعالی علیه) چهارم آبان ماه امسال با حضور شخصیت های برجسته ملی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 27 مهر ) در جمع خبرنگاران، گفت: این مراسم با حضور  تعدادی از فقها و شخصیت های برجسته حوزوی، علمی، دانشگاهی و با حضور برخی از وزرای دولت برگزار می شود.

 

دهبانی پور ضمن تاکید بر اهمیت پرداختن رسانه های استان به این رویداد مهم فرهنگی، اظهار داشت: مرحوم آیت الله ملک حسینی (رضوان الله تعالی علیه) یک شخصیت برجسته علمی، فقهی، سیاسی، فرهنگی و مبارزاتی بود که نزد علما و انقلابیون شناخته شده و همواره رافع مشکلات مردم بود.

 

وی ابراز داشت: این کنگره نه تنها تجلیل از شخصیت حضرت آیت الله ملک حسینی (رضوان الله تعالی علیه) بوده، بلکه می تواند یک ظرفیت بزرگ را برای استان ایجاد کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کمیته های چند گانه این کنگره ملی در حال انجام فعالیت های حوزه کاری خود هستند تا این رویداد بزرگ فرهنگی به نحو شایسته ای برگزار شود.

 

شایان ذکر است طبق پوستر منتشر شده، کنگره ملی حضرت آیت الله ملک حسینی (رضوان الله تعالی علیه) نماینده فقید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارم آبان ماه امسال با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و دانشگاهی از سراسر کشور در تالار دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار می شود.

کد خبر 663531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha