20 میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد در زنجان هزینه شد

رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان از اختصاص 20 میلیارد ریال برای امور درمان و بهداشت خانواده های تحت حمایت کمیته امداد زنجان در سال گذشته خبر داد.

 وحید محمدیون رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان به خبرنگار شبستان گفت: در طول سال گذشته در راستای رسیدگی به امور درمانی و همچنین تقویت وضعیت بهداشتی خانواده های تحت حمایت قریب به 20 میلیارد ریال در سرفصا های مختلف هزینه کرده است.
 

به گفته وی، در طول سال گذشته برای بالغ بر 17هزار نفر از بیمه شدگان استان مبلغ 14.5 میلیارد ریال در سر فصل بیمه و مبلغ بالغ بر 2.5 میلیارد ریال سرفصل ویژه (خدمات فرانشیز و 20 میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد در زنجان هزینه شد.


این مقام مسئول تاکید کرد: در سال 89 مبلغ 2.6 میلیارد ریال برای رفع سوء تغذیه یک هزار و 100نفر از کودکان زیر 6 سال که دچار سوء تغذیه بوده اند (مددجو و غیرمددجو) هزینه شده است.
 

رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان گفت: در سر فصل بهداشت نیز 300 میلیون ریال بابت آموزش بهداشت و توزیع اقلام بهداشتی هزینه شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 66453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha