۹۰۰ نفر از مازنی ها به زائرین اربعین، خدمات ارائه می دهند

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: ۹۰۰ نفر از مازنی ها به عنوان خادم الحسین(علیه السلام) به زائرین اربعین حسینی در عراق، خدمات ارائه می دهند.

محمد حسن اصغری، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران، امروز (3 آبان) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با اشاره به استقرار 20 موکب از دیار علویان به عراق در اربعین حسینی، گفت: از این تعداد، هفت موکب در مسیر نجف و کربلا، یک موکب در سه راه کوت و مابقی در کربلای معلی، مستقر می شوند.

 

وی اظهار کرد: امسال 30 هزار نفر اسکان می یابند و 70 هزار نفراز لحاظ تغذیه بصورت روزانه از سوی موکب های مازندران پشتیبانی می شوند.

 

اصغری بیان کرد: 900 نفر از مازنی ها به عنوان خادم الحسین(علیه السلام) به زائرین اربعین، خدمات ارائه می دهند که نیمی از آنها، بیمه رایگان شدند.

 

وی ابراز کرد: 60 دستگاه جهت تغذیه و اسکان به ارزش شش میلیارد تومان از (1آبان) به سوی عراق اعزام شدند که این روند تا (6 آبان)، ادامه خواهد یافت.

 

اصغری گفت: موکب های مازندرانی از6 آبان تا 3 آذر، پذیرای زائرین اربعین سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(علیه السلام) هستند.

کد خبر 664935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha