برپایی ۱۰ چادر رسانه ای افق در مسیر پیاده روی اربعین

خبرگزاری شبستان: دبیر این طرح با اشاره به برپایی ۱۰ چادر رسانه‌ای افق در مسیر پیاده‌روی گفت: این چادرها سفیدرنگ با لگوی شبکه افق مشخص هستند و ۲ چادر در مرز مهران، یک غرفه در فرودگاه امام خمینی و ۷ چادر در مسیر پیاده‌روی برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، نشست خبری طرح نایب الشهید و موکب رسانه‌ای افق صبح امروز با حضور حسین عامریان، محسن ناجی و اسماعیل بهمن‌آبادی در خبرگزاری تسنیم پویا برگزار شد.

اسماعیل بهمن‌آبادی، تهیه‌کننده چادرهای رسانه‌ای افق در مسیر پیاده‌روی در ادامه این نشست با بیان اینکه برنامه‌های رسانه‌ای افق مخاطب را با خود هم‌قدم می‌کند، خاطرنشان کرد: مخاطب در ارتباط با شبکه افق می‌تواند ارتباط گسترده و مستمر با مسیر پیاده‌روی داشته باشد.

وی با اشاره به برپایی چادرهای رسانه‌ای افق در مسیر پیاده‌روی گفت: امسال برای ارتباط بیشتر با مخاطب و حضور گسترده و پشتیبانی از طرح نایب الزیاره چادرهایی را در مرز زمینی، هوایی و مسیر راهپیمایی برپا خواهیم کرد.

بهمن‌آبادی با بیان اینکه 10 چادر رسانه‌ای در این مسیر برپا خواهد شد، گفت: این چادرها سفیدرنگ با لگوی شبکه افق مشخص هستند و 2 چادر در مسیر مرزی مهران، یک غرفه در فرودگاه بین المللی امام خمینی و 7 چادر در مسیر پیاده‌روی برپا خواهد شد.

تهیه‌کننده چادرهای رسانه‌ای افق در مسیر پیاده‌روی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به میزبانی کشور عراق تصریح کرد: طرح دوست اربعینی من به این مسئله رسیده و این ارتباط باعث همدلی بین زایران ایرانی و عراقی شده است.

وی با بیان اینکه رسانه باید ظرفیت فرهنگی اربعین را نشان دهد، افزود: شبکه افق از این فرصت استفاده کرده و به طور گسترده به پوشش رسانه‌ای اربعین خواهد پرداخت.

بهمن‌آبادی با بیان اینکه رباتی برای طرح نایب‌الزیاره طراحی خواهد شد، گفت: از طریق این ربات کسانی که نمی توانند در اربعین حضور داشته باشند اسم و مشخصات خود را در این ربات وارد کرده و این را کسانی که در مسیر هستند، دریافت می کنند و برای طرح نایب الزیاره به این طریق ثبت نام خواهند کرد و پیامی از طریق تلگرام به افراد مبنایی بر نیابت شما قبول شده است، فرستاده خواهد شد.

تهیه‌کننده چادرهای رسانه‌ای افق در مسیر پیاده‌روی با بیان اینکه شبکه افق در نظر دارد با نگاه تخصصی از ظرفیت این طرح برای اربعین استفاده کند، افزود: برنامه‌های تخصصی شعر، مدح و معارف و همچنین دعوت از شخصیت‌های معروف در مسیر پیاده‌روی در استودیوی افق از جمله برنامه‌های این شبکه می باشد.

کد خبر 664961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha