استکبارستیزی یکی از شروط انقلابی بودن است/ حضور در ۱۳ آبان، ثواب رمی جمرات را دارد

خبرگزاری شبستان: عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تأکید براینکه استکبارستیزی یکی از شروط انقلابی بودن است، گفت: ثواب حضور در ۱۳ آبان امسال اگر به قصد قربت باشد همانند ثواب رمی جمرات در حج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی، عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امروز (4 آبان) با بیان اینکه 13 آبان، روز استکبار ستیزی، امسال حال و هوای دیگری دارد، گفت: مردم ما در پاسخ به شیطان بزرگ و ترامپ امسال با یک شوری دیگر و باقصد قربت در این مراسم حضور پیدا می کنند که گویی به ثواب حج نائل شوند و آن شعار مرگ بر آمریکاست.

 

وی افزود: همانگونه که یکی از اعمال حج "رمی جمرات " بوده، از شرایط انقلابی بودن هم استکبار ستیزی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه شیطان نمادهای گوناگونی دارد، خاطرنشان کرد: یکی از نمادهای اصلی آن در سیمای استکباری ترامپ بروز و ظهور دارد که باید مطابق فرمایش حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و نیز مطابق فرمایش امام خامنه ای (مدظله العالی) که می فرمایند اسلام با استکبار و شیطان بزرگ سرسازش ندارد، در مقابل این نماد شیطانی بایستیم.

 

وی ادامه داد: ترامپ، مردم ایران اسلامی را تحقیر کرده و بر آن است ایرانیان را نزد افکار عمومی جهان حامی تروریست معرفی کند و همچنین ایران هراسی و همچنین اسلام هراسی را با حمایت از صهیونیست و برخی از کشورهای منفعل و مزدور در دستور کار خود قرار داده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین احمدی ضمن دعوت از همه آحاد جامعه برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز 13 آبان گفت: از مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم انقلابی استان گلستان انتظار می رود در جای جای این مرز و بوم در روز سیزده آبان فریاد مرگ بر آمریکا سرداده و به ثواب حج که رمی جمره از الزامات آن است، نائل شوند.

 

وی تصریح کرد: همانگونه که رمی جمرات در حج، مورد اتفاق تمامی فقها است و شیعه و سنی برآن اتفاق نظر دارند. مرگ بر آمریکا هم در روز سیزده آبان مورد اتفاق همه کسانی است که انقلاب اسلامی را قبول دارند.

 

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: در این کشور یک انقلابی پیدا نمی شود که استکبار ستیزی را نفی کند مگر آنکه انقلاب و راه شهیدان و مسیر نهضت امام خمینی (رحمه الله علیه) را قبول نداشته باشد که ناگفته پیداست چنین کسانی در میان مردم ما جایگاهی ندارند.

 

کد خبر 665111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha