موکب جواد الائمه (ع) نایین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در کربلا برپا می‌شود

خبرگزاری شبستان: رییس موکب جواد الائمه(ع) شهرستان نایین، از راه‌اندازی موکبی با کمک‌های مردمی و خیرین در کربلای معلی برای پذیرایی از یک هزار نفر زائر اربعین خبر داد.

مهدی قلی پوربافرانی رئیس موکب جواد الائمه(ع) شهرستان نایین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: این موکب با ظرفیت اسکان یک هزار نفر برای ایام اربعین حسینی در کربلای معلی برپا می شود و آماده پذیرایی از زائران است.

 

وی ادامه داد: 71 نفر به عنوان خادم در این موکب در قسمت های فرهنگی، راهنمای زائر و آشپزخانه خدمت رسانی می کنند.

 

پوربافرانی از ارائه یکهزار وعده غذایی در هر وعده صبحانه، ناهار و شام به‌صورت روزانه در این موکب خبر داد و اظهار داشت: در این موکب در هر وعده 500 نفر خانم و500 نفر آقا پذیرایی می شوند.

 

وی گفت: پتو، موکت و لوازم ضروری به منظور رفاه بیشتر زائران در نظر گرفته شده است و امیدواریم بتوان این خدمات را به نحو مطلوب ارائه کنیم.

 

رئیس موکب جواد الائمه(ع) شهرستان نایین  با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده محل استقرار این موکب در خیابان بوبیات کربلا معلی است، خاطرنشان ساخت: این موکب از 5 صفر تا 25 صفر برپا است و بعد از اربعین خدمات مربوطه را به زائران ارائه می دهند.

 

وی با بیان اینکه در این موکب گروه‌های فرهنگی و دینی در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: گروه‌های فرهنگی، گروه خادمان دینی، مداح و روحانی در موکب در نظر گرفته شده است که زائران بهتر بتوانند از پاسخ مسائل شرعی که به سفر مربوط است، آگاهی پیدا کنند.

 

پوربافرانی گفت: وسایل راه اندازی موکب جواد الائمه نایین در کربلا با 7 دستگاه تریلر به کشور عراق ارسال شد.

 

کد خبر 665135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha