گردن استکبار را بشکنیم به ظهور می رسیم/ چراغ سبز نشان دادن درباره مسائل دفاعی، خائنانه است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: شناخت استکبار از جمهوری اسلامی صددرصد شده است و اگر بتوانیم گردن آن را بشکنیم به ظهور خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام مهدی طائب، رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار، امروز (4 آبان) در نشست با کانون بسیج رسانه استان گلستان با موضوع «رسانه و استکبارستیزی» گفت: عاشورا، کربلا و حرکت امام حسین (علیه السلام) یک جریان پویا در طول تاریخ بوده و هدفی را دنبال می کند که آن هدف قرار گرفتن معصوم در قله حاکمیت است.

 

وی افزود: بشر آن روزی روی سعادت در دنیا را تجربه خواهد کرد که در قله حاکمیت بشر، فردی بدون هرگونه جهل و بدون هرگونه خطا قرار بگیرد و آن امام معصوم (علیه السلام) است.

 

حجت الاسلام طائب بیان کرد: امام حسین (علیه السلام) در کربلا مصداق آن معصوم (علیه السلام) بدون خطا است. باید در قله حاکمیت قرار می گرفت اما جبهه استکبار از حاکمیت معصوم بدون خطا، هویت خود را در خطر می دید.

 

وی تأکید کرد: استکبار و حق دو نقیض هستند، استکبار نفی حق و امام معصوم (علیهم السلام) عین حق است. استکبار در عاشورا با تمام وجود به مظهر حق هجوم آورد.

 

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار عنوان کرد: در آن زمان امام حسین (علیه السلام) فریاد هل من ناصر را سرداد و برای علم مطلق بدون خطا، طلب یاری کرد. آن روز کسی جواب نداد اما فریادی ساری در تاریخ شد تا جلو برود و این یاور معصوم (علیه السلام) بدون خطا مدام پرورش پیدا کند تا به نقطه ای برسد که بتواند کمر استکبار را بشکند.

 

وی گفت: اگر بخواهیم عاشورای زنده را بررسی کنیم باید ببینیم در برابر استکبار، موجودی که از ظهور و بروز امام حق در هراس است، چقدر در میدانیم. به هر میزان که در میدان هستیم.

 

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه هر زمانی که گردن استکبار را بشکنیم به ظهور می رسیم، افزود: نقطه پیروزی زمانی است که ظهور محقق شود. استکبار کمرش شکسته باشد و امام حق بتواند ظاهر و هدایت بشر را عهده دار شود. به آن مقداری که استکبار را زمین گیر کردیم می توانیم عاشورا را در امروز ارزیابی کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما که با فریاد امام خمینی (رحمه الله علیه) شروع شد پاسخی جامع به فریاد هل من ناصر امام (علیه السلام) بود. عاشورا مقاومت حق در برابر باطل بود به گونه ای که خون حق ریخته شد اما به نقطه ای رسید که خون بر شمشیر پیروز شد.

 

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار اظهار کرد: دنیا می دانست چه شمشیری در ایران برای استکبار تیز شده است. جمهوری اسلامی که در ایران برپا شد، نخستین حاکمیتی است که صددرصد از عاشورا نشأت گرفته بود و هیچ غیرعاشورایی در آن نبود و تلالو آن به گونه ای بود که الگو شد و جهان استکبار را به لرزه درآورد و حتی منجر به تغییر نقشه سیاسی جهان شده است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهان ابرقدرتی را به هم ریخت، خاطرنشان کرد:  امروز در رسانه های عالم اخبار مربوط به جمهوری اسلامی همه را یدک می کشد، اخبار ابرقدرتی به اخبار منطقه ای اثرگذار تبدیل شده است. باید بدانیم وقتی این حرکت تا این حد در برابر استکبار موفق بوده، استکبار همه وجود خود را برای ضربه زدن به این حق تجمیع می کند.

 

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه امروز همه وجود استکبار حمله شده است، گفت: اگر 39 سال قبل که این حرکت به نقطه ظهور عملیاتی رسید. استکبار روزی که در اینجا جمهوری اسلامی برپا شد شناختی که امروز از این حرکت و اثرگذاری آن داشت، نداشت چون اگر این مسائل و قدرت را می فهمید یقینا رفتار آن روزش متفاوت با امروز بود.

 

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی شناخت استکبار از انقلاب ما صددرصدی شده و کل استکبار نسخه ای برای نابودی حق شده است. ما در شناخت کلام امام (علیه السلام)  و عاشورا نسبت به 39 سال قبل کاملا متفاوت هستیم. عاشورا در این سال ها برای ما تفسیر شد.

 

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار اظهار کرد: در نبرد تقنینی علیه ما سلاح ما پیروز نشد بلکه دعای ما پیروز شد. عقل و تدبیر و عزم اقتضا می کند با همه وجود در برابر استکبار حضور پیدا کنیم. اگر امروز گردن استکبار را شکستیم امر به ظهور می رسد و این بار همه را سنگین می کند.

 

وی با بیان اینکه سخنان نخست آمریکا حرف آخر اوباما است، گفت: شیب به هم زدن تعهدات آمریکا از زمان اوباما شروع شد و معلوم بود که تعلیق تحریم ها صرفا برای گرفتن زمان از ما است.

 

حجت الاسلام طائب تصریح کرد: اختلافی که امروز در آمریکا مشاهده می کنید، نبرد دروغ رسانه ای است و ترامپ خارج از آن سیستم نیست. افرادی که مذاکره کردند سعی کردند با حسن نیت مذاکره کردند اما به این نکته توجه نکردند که خداوند اجازه مذاکره با شیطان را به ما نداده است. با دشمن قسم خورده که نمی شود مذاکره کرد.

 

وی عنوان کرد: حرکت جدید آمریکا را در این نقطه می بینم که آمریکا برجام موجود را حلال مشکل خود ندید. آنها اعتقاد براین دارند که به هسته ای ضربه زدند اما ترامپ به روح برجام اشاره می کند. آنها به دنبال محدودسازی جمهوری اسلامی در مرکزیت خودش و آماده سازی آن برای نابودی نهایی بوده و هستند.

 

وی بیان کرد: اینکه استکبار و آمریکایی ها با عواملی که در بین ما دارند، اینکه این ها به دنبال کشاندن ما به نقطه مورد هدف آمریکا هستند، تردیدی نیست. این مطلب را همه باید توجه داشته باشند، آمریکایی ها از اول به دنبال محدود کردن ما در منطقه و نابودسازی ما بودند، آمریکایی ها از توسعه میدان نبرد، نابودی خودرا می دیدند اگربتوانند ما را در یک چاله ای خلاصه کنند به راحتی ما را از بین خواهد برد.

 

حجت الاسلام طائب درباره مطرح شدن برجام های دو و سه هم افزود: ما نباید اجازه طرح این مطلب را به آنان بدهیم. حرف زدن راجع به امکانات نظامی، تسلیحات و حضور منطقه ای ما یعنی حرف زدن درباره خودکشی است.

 

وی با بیان اینکه اگر کسی بگوید ما حاضریم راجع به تسلیحات صحبت کنیم، قبیح است، تصریح کرد: بحث هسته ای بحث تکنولوژی بود ممکن است بدون آن به حیات خود ادامه دهیم، اما ابزار دفاعی و حضور منطقه ای مانند اکسیژن برای بدن ما است. اگر اوضاع اقتصادی به جایی برسد که روزها روزه بگیریم، زنده می مانیم اما باید بدانیم مسائل منطقه ای و تسلیحاتی را به آمریکا اجازه دادیم در آن صورت نیست، می شویم و راه نفس را می بندیم.

 

حجت الاسلام طائب خاطرنشان کرد: این امور قابل مذاکره نیست. رسانه ها باید به گونه ای مطلب بگویند که اجازه طرح این مسائل نباشد. هرکسی که درباب تسلیحات برای مذاکره چراغ سبز نشان بدهد قطعا خائن است. در مسئله هسته ای می توانستیم قبول کنیم اختلاف نظر است اما در مسئله دفاعی و نظامی اگر کسی به اروپا آمریکا چراغ سبز نشان دهد برای مذاکره، قطعا خائن است.

 

کد خبر 665188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha