آموزش امری اساسی برای پدافند غیر عامل برای مقابله با دشمنان

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه به جمهوری اسلامی گفت: آموزش امری اساسی برای پدافند غیر عامل برای مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد روز گذشته ( 6 آبان) در نشست شورای پدافند غیر عامل استان یزد با اشاره به توطئه های دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت های انقلاب اسلامی گفت:  ایجاد آمادگی برای جامعه و کشور یکی از تاکیدات در راستای مقابله با تهاجمات دشمنان است.

 

وی افزود: امروز دشمنان ما همگی متحد شده اند تا بتوانند جمهوری اسلامی را از بین ببرند و در این راستا آمریکا، اسرائیل، وهابی ها و تروریست ها نیز دست به دست هم داده اند و از هر تلاشی دریغ نمی کنند.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: ما امروز باید در تمامی زمینه ها گام برداریم و آموزش های لازم را داشته باشیم زیرا دشمن از هر راهی استفاده می کند تا به ما ضربه بزند.

 

آیت الله ناصری ادامه داد: با توجه به افزایش حضور جوانان ما در فضاهای مجازی ما باید برنامه ریزی مناسبی را داشته باشیم و آموزش های لازم را برای جوانان خود داشته باشیم تا بتوانیم ایمن در این راه گام برداریم.

 

وی گفت: امروز متاسفانه از سوی برخی از افراد تلاش می شود تا قبح گناه ریخته شود و به نحوی نیز مضاق جوانان را تغییر دهند و جوانان را از راه خود منحرف کنند.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: در این راه بدبین کردن مردم نیز برنامه دیگر دشمنان است که باید با جدیت برنامه برای ان داشته باشیم و اقدامات مقابله ای برای آن انجام دهیم.

 

آیت الله ناصری ادامه داد: اگر ما در مقابله با دشمنان عقب نشینی کنیم دشمنان ما روز به روز برای مان قشه می کشند و اگر در عرصه مشکوکی با آنها مذاکره کنیم حتما در بسیاری از موارد نیز ما را به عقب می رانند.

کد خبر 665630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha