کارآموزان سفیران استاندارد هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت:تمامی کارآموزان، اعم از دانش آموزان و دانشجویان ،سفیران اداره کل استاندارد استان و مروجان کیفیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی استاندارد یزد، محمد حسین ماجدی اردکانی، مدیر کل استاندار یزد امروز (7 آبان) به مناسبت بزرگداشت کهن شهراستاندارد ایران و میراث جهان یزد ودر جمع اعضای کارگروه آموزش و استاندارد سازی اداره کل افزود: در طول سال و در مقاطع زمانی مختلف، از مدارس، هنرستان ها، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان، دانش آموزان، هنرجویان و دانشجویان رشته های مختلف به استثنا گروه علوم پزشکی جهت طی کردن دوره کارآموزی خود به این اداره کل می آیند .

 

وی ادامه داد: از این که این عزیزان اداره استاندارد را جهت گذراندن واحد های کارآموزی  خود انتخاب می کنند، بسیار خوشحال هستیم و این موضوع را به فال نیک گرفته و حضور کارآموزان را در اداره کل برای خودشان وخودمان یک فرصت می دانیم.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزدگفت: حضور کارآموزان در اداره کل به لحاظ اجتماعی دارای وجوه بسیار خوبی  است و با توجه به این که در گروه های سنی نوجوان و جوان قرار دارند،سبب افزایش نشاط،شادابی،تحرک و پویایی سیستم می شوند که این موضوع بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است.

 

ماجدی تصریح کرد:کارآموزان در طول حضورشان در اداره کل با محورها وظایف و اهداف استاندارد آشنا می شوند و ما گاها از آن می خواهیم در مورد رویه های کاری در حال انجام اظهار نظر کنند ضمن این که برخی ازآن ها در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد دارای حرف ها و ایده های خوبی هستند.

 

این مقام مسئول گفت: طی هفت ماهه امسال 4112 نفر ساعت از دانش آموزان و دانشجویان در اداره کل دوره های کار آموزی خود را گذرانده اند، که در این راستا مسئولین ذیربط درصدد افزایش ظرفیت خود برای پذیرش هر چه بیشتر این عزیزان به عنوان کارآموزهستند.

 

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: فراهم نمودن امکان بازدید نونهالان مراکز  پیش دبستانی و دانش آموزان دبستان ها از جمله دیگر اقداماتی  است که در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد توسط اداره کل انجام می شود.

کد خبر 665799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha