تجلیل از پیمانکاران برتر حوزه ایمنی قطارشهری اصفهان/ دغدغه جدی برای آغاز سریعتر خطوط ۲ و ۳

خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته پدافند غیرعامل، پیمانکاران برتر حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان قطارشهری اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان قطارشهری اصفهان، همايش تجليل از پيمانكاران برتر Hse سازمان قطارشهري اصفهان ظهر امروز چهارشنبه 10 آبان با حضور اعضای شورای شهر اصفهان، مدیران شهری، مهندس شعرباف مشاور عالی شهردار اصفهان و مدیران سازمان قطارشهری برگزار شد.

جواد شعرباف، مشاور عالي شهردار اصفهان در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی و پدافند غیرعامل در پروژه‌های شهری اظهار داشت: امروز با توجه به اهمیت حفظ جان انسان‌ها، موضوع ايمني در ايستگاه‌هاي قطارشهري اصفهان و كارگاه‌ها از اهميت بسياري برخوردار است.

وی با بیان اینکه همه باید در زمینه کاهش آسیب‌ها و خطرات ناشی از بی‌توجهی به ایمنی اقدامات لازم را انجام دهند، تصریح کرد: با توجه به اهميت كاهش آسيب‌ها و خطرات ناشی از بی‌احتیاطی در ايستگاه‌ها، پيوست ايمني در تمامي قراردادهاي سازمان قطارشهري اصفهان تعبيه شده است.

مشاور عالی شهردار اصفهان درباره ضرورت توجه به این موضوع تصریح کرد: بايد با همفكري مديران پروژه، مشاوران، پيمانكاران و مسولان ايمني كارگاه‌ها، به رفع نواقص موجود در حوزه ايمني قطارشهري اصفهان بپردازيم.

وی پیرامون نگاه مثبت مدیریت شهری به موضوع متروی اصفهان افزود: در حال حاضر مترو اولويت اصلي مديريت شهري اصفهان بوده و تلاشهاي ارزشمندي در اين خصوص صورت گرفته است.

شعرباف خاطرنشان کرد: اراده شوراي شهر اصفهان و مديريت شهري بر اين است كه خطوط ٢ و ٣ متروي اصفهان به صورت همزمان آغاز شوند و با توجه به اینگه متروي اصفهان در آغاز راه است، بايد تلاش كنيم كه حركت‌هاي خوبي درباره آن اجرايي شود.

نگاه ویژه قطارشهری اصفهان به پدافند غیرعامل

مهدی اميري، مدير ايمني، بهداشت و محیط زیست سازمان قطارشهري اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه ایمنی و بهداشت سازمان قطارشهری اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه از زمان آغاز كار واحد ايمني سازمان، حوادث پروژه به صورت محسوسي كاهش پيدا كرده است.

وی با بیان اینکه امروز پيمانكاران سازمان قطارشهري اصفهان اتفاقات خوبي در اين زمينه رقم زده‌‌اند، ادامه داد: خوشحال هستیم که HSE در پروژه‌هاي قطارشهري جايگاه خوبي را به خود اختصاص داده است.

مدير ايمني، بهداشت و محیط زیست سازمان قطارشهري اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نرم افزار جامع hse در سازمان قطارشهري اصفهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه اين مسئله باعث افزايش هماهنگي و ارتقاي جايگاه ايمني سازمان شده است.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم که با برگزاری همایش‌هایی نظیر همایش امروز، اتفاقات خوبی به منظور کاهش حوادث و افزایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایستگاه‌های قطارشهری اصفهان صورت گیرد.

نگاه مدیریت شهری به موضوع ایمنی و سلامت

عباسعلی جوادی، رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی و بهداشت اظهار داشت: موضوع ایمنی و سلامت جامعه امروز یکی از مهم‌ترین موضوعات مد نظر به شمار می‌رود و تلاش مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بر آن است که سلامت شهروندان اصفهانی به عنوان یک دغدغه مهم مد نظر همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز نگاه ویژه‌ای به این مسئله از خود نشان می‌دهد، ادامه داد: باید تلاش کرد که در این زمینه اقداماتی اساسی صورت گیرد تا نگاه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در بخش‌های مختلف شهر اصفهان جاری و ساری شود.

در این مراسم از محمدحسین خسروانی از شرکت نصیرعمران آریا، جودکی و چادگانی، مدیر و سرپرست Hse ریلی مپنای اصفهان، سعید سلطانی از شرکت صلب‌سازه، جلال نادری از شرکت کرانه‌سازان و جعفر مختاری از شرکت سداد به عنوان پیمانکاران برتر حوزه HSE(ایمنی، بهداشت و محیط زیست) سازمان قطارشهری اصفهان تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر 666609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha