دفتر ازدواج و تعالی خانواده منحل نشده است/امور ساماندهی جوانان مسئول این حوزه شد

خبرگزاری شبستان: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده منحل نشده است، گفت: در تغییر ساختار جدید کلیه شرح وظایف این حوزه به اداره کل جدید تحت عنوان امور ساماندهی جوانان محول کردیم.

محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه شبستان در خصوص حذف دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده گفت: ساختار وزارت ورزش و جوانان اکنون در حال تصویب و بررسی نهایی در مجلس است.

 

وی با بیان اینکه ساختار وزارت ورزش و جوانان هنوز بعد از تاسیس خود، مصوب نشده است، بیان کرد: در ساختار قدیم اداره کل ازدواج و تعالی خانواده زیر نظر معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بود ولی کلیه فعالیت‌ها و اقداماتش را معاونت امور جوانان انجام می‌داد لذا اکنون در تغییر ساختار جدید، کلیه شرح وظایف این حوزه را به اداره کل جدیدی تحت عنوان امور ساماندهی جوانان محول کردیم.

 

تندگویان تصریح کرد: نه تنها دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده تعطیل نشده بلکه وظایف مضاعفی هم به حوزه جوانان افزوده شده است.

 

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه افزود: اکنون کلیه دفاتر مشاوره‌های ازدواج جوانان در سراسر کشور فعال هستند، تعداد آنها را افزایش هم خواهیم داد؛ همچنین موضوع وام ازدواج جوانان تسهیل ازدواج و هر آن چیزی که شرح وظایف‌مان بود کما فی السابق ادامه دارد و محکم‌تر و قاطع‌تر از گذشته هم پیگیری خواهیم کرد. فقط اسم اداره کل و عنوانش در ساختار جدید وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

 

تندگویان با بیان اینکه هیچ خللی در اجرای برنامه‌های حوزه جوانان ایجاد نخواهد شد و شرایط این حوزه بهتر از گذشته خواهد شد، اظهار کرد: چون ما در کنار موضوع ازدواج جوانان، سایر موضوعات مربوط به ازدواج مانند اشتغال، مسکن و معضلاتی که باعث جلوگیری از روند ازدواج می‌شود را در مجموع در اداره کل جدید تجمیع کردیم.

کد خبر 666657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha