حماسه ۱۳  آبان ثابت کرد همه قدرت‌های عظیم شیطانی،‌از درون پوچ و پوشالی هستند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه رضوانهشر گفت: حماسه ۱۳ آبان ثابت کرد که همه قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی است.

سرهنگ سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر با بیان اینکه 13 آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند، اظهار کرد: در روز 13 آبان 1343 ماموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی (ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا به ترکیه تبعید کردند.

 

وی افزود: در روز 13 آبان 57، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران راهپیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه به آنها حمله کردند و آنان را به خاک و خون کشیدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: در روز 13 آبان 58، دانشجویان مسمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند.

 

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: بدین ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران انسجاد جدیدتری پیدا کرد، اینجا بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی 13 آبان را به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این مناسبت ها ایجاب می‌کند که همه با هم هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بریزیم و از هیچ قدرتی جز خداوند بزرگ باک نداشته باشیم و در برابر هیچ گردن کشی، سرفرود نیاوریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر اظهار کرد: 13 آبان از جمله روزهای پر فروغی است که در تاریخ ایران همواره برجسته و سربلند است.

 

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه در 13 آبان این نکته به اثبات رسید که امنیت و آرامش را از حق کشان و ستم کشان که به مظلومان امنیت و آسایش نمی دهند می توان باز گرفت، افزود: حماسه 13 آبان ثابت کرد که همه قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی است.

 

وی با بیان اینکه در 13 آبان مردم عدالت خواه و ایمان مدار، خویشتن را باور کردند، گفت: در این روز ((وحدت کلمه )) معنی شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر تصریح کرد: در 13 آبان مردم سرافراز ایران به همه مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم، شکستنی است.

 

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه 13 آبان روز دانش آموز است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان همچون سایر گروه های ملت در اطاعت از فرمان امام راحل که همه دعوت به مبارزه بی امان با رژیم آمریکایی شاه می نمود، سر از پا نمیشناختند و نجات اسلام را در پیروزی کامل از امام (ره) سازش ناپذیر می دانستند.

 

وی با بیان اینکه این طبقه جوان و فعال جامعه بحق یکی لز ارکان و پایه های مهم انقلاب پیروزمند اسلامی بودند، اظهار کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند دشمن اصلی اسلام و قرآن و پیامبر عظیم الشان(ص)، ابرقدرت ها خصوصا آمریکا و لیده فاسدش اسرائیل است.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر افزود: با توجه به حرف پوچ و توخالی رئیس جمهور نادان آمریکا همه اقشار و خصوصا دانش آموزان، بار دیگر در راهپیمایی 13 آبان که روز ملی مبارزه با استکبار است، نشان خواهند داد که آمریکا و ایادی آن هیچ غلطی نمی توانند کنند.

 

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره از ارزش ها و انقلاب خود دفاع کردند و کوشش به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای بودند و هستند، گفت: آمریکا از شکستی که در عراق و سوریه و یمن خورده، عصبانی است.

 

وی تصریح کرد: دشمن بداند وقتی جوان انقلابی کیلومترها مسیر را طی می کند، با دست پرور آمریکا، داعش در سوریه می جنگند، اگر خطایی راهبردی از وی سربزند مطمئن باشد که قبل از هر حرکتی، پاسخ قاطع و کوبنده دریافت خواهد کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر خاطرنشان کرد: از مردم با بصیرت و ولایتمدار رضوانشهر دعوت می شود، بار دیگر با حضور انقلابی و با بصیرت خود در راهپیمایی 13 آبان راس ساعت 9 صبح از جلوی سپاه ناحیه رضوانشهر به سمت گلزار شهدا و همچنین از جلوی حوزه مقاومت امام سجاد (علیه السلام) بخش پره سر حضور باشکوه و با صلابت داشته باشد.

 

کد خبر 666852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha