جشنواره عکس جاده ای تا ظهور در قزوین برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: سرپرست کانون بسیج رسانه سیدالشهداء شهرستان قزوین از برگزاری جشنواره عکس جاده ای تا ظهور در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کانون بسیج رسانه سیدالشهداء شهرستان قزوین، حسن عابدینی بیان کرد: اولین جشنواره عکس جاده ای تا ظهور ویژه زائران اربعین حسینی در قزوین برگزار می شود که این جشنواره با هدف ثبت حماسه‌ حضور شیعیان و دلدادگان در اربعین برگزار می‌ شود.

 

وی افزود: جشنواره عکس اربعین تلاش دارد تا خاطرات این صحنه‌ های حضور عاشقان و دلدادگان عالم را ماندگار کند تا رسم و رسوم عاشقان حسینی برای آیندگان به یادگار بماند.

 

عابدینی عنوان کرد: شرکت برای عموم مردم استان قزوین که در راهپیمایی با شکوه اربعین حضور یافته اند، آزاد است و علاقمندان می توانند تصاویری را که با گوشی موبایل و با دوربین های خود از این حماسه بزرگ گرفته اند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی عنوان کرد: هر نفر در این جشنواره تنها می تواند با یک عکس شرکت کند و شرکت در آن به صورت تک عکس خواهد بود .

 

سرپرست کانون بسیج رسانه سیدالشهداء شهرستان قزوین تأکید کرد: اصالت عکس ها باید حفظ شود و اصلاح رنگ، تیرگی، روشنی و کراپ تنها در حدی قابل قبول است که اصالت عکس را تغییر ندهد.

 

وی اظهار کرد: هر فرد می تواند برای شرکت در این جشنواره نام، نام خانوادگی، سن، محل سکونت، شماره تماس، محل و تاریخ عکاسی را به طور کامل به همراه اثر از طریف آدرس فضای مجازی به نشانی ghazvinresaneh@ به روابط عمومی جشنواره ارسال کند.

 

عابدینی در پایان با بیان اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را تا 24 آبان به آدرس فضای مجازی ذکر شده ارسال کنند یادآور شد: این جشنواره با مساعدت ستاد عتبات عالیات، ستاد مردمی اربعین، سپاه نواحی امام حسن و امام سجاد قزوین، هیئت رزمندگان و همچنین حوزه هنری قزوین برگزار می شود.

 

کد خبر 667248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha