یک سوم دارالقرآن های مدارس کشور به طرح ملی تلاوت می پیوندند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با بیان اینکه طرح ملی تلاوت در دارالقرآن های مدارس ۵ تا ۱۰ استان اجرا خواهد شد، گفت: در فاز اول یک سوم دارالقرآن های مدارس سراسر کشور را تحت پوشش خواهیم داشت.

مرتضی خدمتکار، رئیس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد در گفت ‌و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح ملی تلاوت در دارالقرآن های مدارس سراسر کشور گفت: با توجه به اینکه این طرح از برنامه های معاونت است هماهنگی ها برای اجرای این طرح در مدارس صورت گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه طرح ملی تلاوت یکی از برنامه‌های قطعی ما است، اظهار داشت: این مساله از موضوعات بین دستگاهی است و در حال گفتگو و مذاکره جهت کیفی تر شدن این طرح هستیم.

خدمتکار تصریح کرد: با توجه به ارائه برنامه های مسئولان طرح ملی تلاوت در نیمه دوم سال جاری و نیمه اول سال آینده معاونت قرآن و عترت با توجه به بودجه خود از این طرح حمایت هایی خواهد کرد.

رئیس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با بیان اینکه این طرح در دارالقرآن های آموزش و پرورش اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش دارای 750 دارالقرآن در تمامی مدارس کشور است در فاز اول دارالقرآن های 5 تا 10 استان را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

وی در پایان با بیان اینکه یک سوم دارالقرآن های مدارس سراسر کشور را تحت پوشش خواهیم داشت، گفت: در حال حاضر هنوز گستره اجرا مشخص نشده است و نحوه اجرای طرح در مقام گفتگو قرار دارد.

 

کد خبر 667482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha