خدمت‌رسانی به زائران اربعین در موكب احمد بن موسی(ع) با قوت در حال انجام است

خبرگزاری شبستان: مسئول كمیته آماد و پشتیبانی موكب احمد بن موسی(ع) با بیان اینكه هیچ كم و كاستی در بحث پشتیبانی موكب وجود ندارد، گفت: خدمت‌رسانی به زائران اربعین در موكب احمد بن موسی(ع) با قوت در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، به نقل از كمیته اطلاع‌رسانی موكب احمد بن موسی(ع)، محمد عاشوری، مسئول كمیته آماد و پشتیبانی این موکب با اشاره به آخرین وضعیت خدمات‌رسانی این موكب به زائران اربعین حسینی بر این نكته تأكید كرد كه خدمت‌رسانی به زائران اربعین در موكب احمدبن موسی(ع) با قوت در حال انجام است و هیچ مشكل و كم و كاستی در بخش پشتیبانی نداریم.

 


وی با بیان اینكه ما آمادگی كامل اسكان 10 هزار نفر را داریم، افزود: در بحث مواد غذایی و توزیع آن هیچ مشكلی نداریم و آماده پذیرایی از 10 هزار نفر زائر را داریم.

 


عاشوری همچنین با تصریح اینكه تأسیسات ما اعم از خیمه‌های اسكان، سرویس بهداشتی، حمام، ماشین‌های لباسشویی  و غیره كاملاً بنا شده است و هیچ مشكلی ندارند، گفت: كارهای متفرقه تأسیساتی روزانه توسط 40 نفر از اعضای كمیته در حال انجام است و اگر مشكلی پیش آید سریعاً برطرف می‌شود.

 


مسئول كمیته آماد و پشتیبانی موكب احمدبن موسی(ع) ادامه داد: نانوایی موكب به راه است و روزانه سه هزار نان پخت می‌كند و انتظار داریم با نزدیك شدن به اربعین این تعداد به هشت یا 10 هزار نفر برسد.

 


وی در پایان، تغییر مكان موكب احمدبن موسی(ع) در كربلای معلی یادآور شد و گفت: موكب احمدبن موسی(ع) در سال جاری در شارع السناتر جسرالضریبه برپا شده است كه باید اطلاع‌رسانی گسترده‌تری در این زمینه صورت گیرد زیرا برخی از زائران ما برای پیدا كردن این موكب سرگردان می‌شوند.

 

 

کد خبر 667609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha