راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی خاری بر چشم دشمنان اسلام است

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه های علمیه استان یزد با اشاره به حضور میلیونی عاشقان حسینی در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی خاری بر چشم دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و حضور پرشور مردم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: پیاده روی اربعین حسینی مانوری عظیم و خاری در چشم دشمنان اسلام و به خصوص شیعیان جهان است.

 

وی افزود: این حضور پرشور و میلیونی مردم شیعه جهان در راهپیمایی اربعین نشان از محبت این مردم به خاندان اهل بیت ( علیهم السلام) است.

 

مدیر حوزه های علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: امروز این پیاده روی اربعین حسینی به عنوان یکی از نمادهای شعار الهی  روز به روز در حال گسترش است و به نوعی نشان دادن محبت به خاندان اهل بیت (علیهم السلام) و به خصوص امام حسین ( علیه السلام) است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شمس تصریح کرد: این راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و حضور میلیونی نشان می دهد که اگر این مسلمانان و به خصوص شیعیان دیگر اجازه تکرار واقعه عاشورا را نخواهند داد و همچنان بر سر آرمان ها و پیمان خود با اهل بیت ( علیهم السلام) هستند و خواهند بود.

 

وی گفت: امروز دشمنان در حال برنامه ریزی برای کم نشان دادن اربعین حسینی و این راهپیمایی عظیم است ولی در مقابل مسلمانان باید با بصیرت نسبت فتنه های دشمنان آگاه شوند و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان یزد ادامه داد: پیاده ‌روی اربعین حسینی یکی از برکات انقلاب اسلامی است که این حضور میلیونی مردم خاری در چشم صهیونیست‌ ها و آل سعودی است که جنایات فجیعی را در منطقه انجام می‌دهند و به دنبال ایجاد جوی متشنج در منطقه هستند.

 

کد خبر 667855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha