اجتماع عظیم مسلمانان در مراسم اربعین چشم دشمنان را کور کرده است

خبرگزاری شبستان: یک استاد حوزه علمیه، گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی جلوه ای بی نظیر در عالم است که چشم دشمنان را کور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حجت الاسلام اکبری استاد حوزه علمیه امروز(18 آذر) در مراسم اربعین حسینی که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی جلوه ای بی نظیر در عالم است که چشم دشمنان را کور کرده است.

 

وی با بیان اینکه این جمعیت پیشقراول جمعین جهان هستند، گفت: این حرکت عظیم مسلمانان جهان موجب حیرت دشمنان اسلام شده است.

 

به گفته این استاد حوزه علمیه، افرادی که در برابر قدرت های شیطانی شکست ناپذیر هستند اهل خشوع و سجده بوده و همواره در برابر ظلم سینه ستبر می کنند.

 

حجت الاسلام اکبری، با اشاره به اینکه طبق فرمایش امام حسین(علیه السلام) مرگ باعزت بهتر از زندگی ذلت است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شعار«هیهات من الذله» دنیا را تسخیر کرده است.

 

وی یادآور شد: از نشانه های مؤمنان این است که پیشگاه خداوند متعال سجده کرده نمازهای واجب و مستحب را به جا آورده و زیارت اربعین را قرائت می کنند.

 

این استاد حوزه علمیه، با بیان اینکه امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی کند، گفت: در حال حاضر مقام معظم رهبری نیز در برابر آمریکا مقتدرانه ایستاده اند.

 

کد خبر 668351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha