جهان تشنه حسین(ع)/ اربعین بزرگترین میتینگ جهانی است

خبرگزاری شبستان: یک کارشناس مذهبی گیلان با بیان اینکه جهان تشنه امام حسین(علیه السلام) است، گفت: اربعین بزرگترین میتینگ جهانی است که از هر مللی در آن شرکت می کنند 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کربلا؛ حجت الاسلام سعیدی، کارشناس مذهبی گیلان شب گذشته (18آبان) در نخستین یادواره شهدای بسیج رسانه گیلان که در کربلا برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، اظهار کرد: کسانی مورد رحمت خدا قرار می گیرند که آن بندگان مطیع خدا و رسولش باشند.


وی با بیان اینکه کسانی می توانند در این دنیا مطیع خدا باشند که مطیع حسین بن علی باشند، افزود: هر انسانی اگر می خواهد از خودپرستی و شهوت پرستی نجات پیدا کند، باب نجات حسین است.


این کارشناس مذهبی با بیان اینکه پیام اباعبدالله برای همه بشریت رسیدن به توحید است، گفت: قدرت و ثروت و وحشت دنیا نباید افراد را گول بزند.


حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه در زمان ظهور امام زمان (عج) در کره زمین کسی نیست که امام حسین (علیه السلام) را نشناسند، تصریح کرد: اربعین حسینی کاری کرده که همه ملل با هر قومیت و نژاد و زبانی از نجف به کربلا می آیند و در کربلا یک صدا فریاد لبیک یا حسین را بر زبان جاری می کنند .


وی با بیان اینکه لبیک یا حسین یعنی دفاع از مظلومان و محرومان، خاطرنشان کرد: لبیک یا حسین یعنی یا باعبدالله الحسین (علیه السلام)،  اگر در روز عاشورا نبودیم اما اکنون جان ما به فدای فرزندانت.


این کارشناس مذهبی با بیان اینکه ما در حماسه اربعین حسینی شرکت کردیم تا نشان دهیم که جهان تشنه نجات است، اظهار کرد: نام امام حسین (علیه السلام) دل آدم را ربوده و بشریت را دیوانه کرده است.

 

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه عشق حسین هیچگاه خاموش نمی شود، افزود: اربعین بزرگترین متینگ جهانی است که همه سایت ها و ماهواره ها   صهیونیست ها می بینند که حسین (علیه السلام) دل ادم را چگونه جذب کرده است.

کد خبر 668374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha