معاون برنامه‌ریزی و توسعه ستادعالی کانون‌های مساجد کشور منصوب شد

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طی حکمی، سعید سعادتی را به سمت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و دبیر شورای طرح و برنامه این ستاد منصوب کرد.

به گزارش گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب ارزانی؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سعید سعادتی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه این ستاد منصوب شد.

 

متن این حکم به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سعید سعادتی

 

اکنون که ربع قرن از آغاز فعالیت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌گذرد، نگاه دقیق و موشکافانه به عملکرد گذشته، تجربه‌نگاری و آسیب‌شناسی آن به عنوان توشه راه از یک سو و ترسیم نقشه راه و چشم‌انداز روشن به عنوان افق آینده از سوی دیگر، امری ضروری است.

 

از این رو با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده‌تان، جنابعالی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه و دبیر شورای طرح و برنامه این ستاد منصوب می‌شوید.

 

امید است با جلب همکاری کلیه همکاران ستادی و استانی و با توجه به اهداف ستاد عالی در مأموریت‌های محوله مشتمل بر امور آمار، اطلاعات، ساماندهی، امور برنامه و بودجه و تشکیلات، امور مطالعات و نظارت راهبردی، امور فناوری اطلاعات و رسانه دیجیتال و دبیرخانه شورای طرح و برنامه موفق و مؤید باشید.

 

توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

 

 

کد خبر 669553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha