دلبستگي هاي زودگذر و غلط عامل انحراف انسان است

خبرگزاری شبستان: مدير آموزش و پرورش شهرستان تيران و كرون گفت: دلبستگي هاي زودگذر و غلط دنيايي عامل انحراف انسان از مسير واقعي زندگي است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از اصفهان، عليرضا مرزبان، مدير آموزش و پرورش شهرستان تيران و كرون در همايش پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مدارس اظهارداشت: برنامه هاي آموزش و پرورش در حوزه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي با استفاده از فرصت هاي آموزشي و فرهنگي است تا اينكه دانش آموزان و خانواده هاي دانش آموزان از مشكلات اجتماعي و تبعات آسيب هاي اجتماعي با خبر شوند.

 

وي افزود: ترك عادت هاي غلط و حركت در مسير واقعي زندگي كه شامل شناسايي توانايي هاي فردي و كار بر روي ظرفيت هاي فردي است منجر به جلوگيري از انحراف و رسيدن به سعادت در دنيا و آخرت مي شود.

 

مرزبان ادامه داد: دلبستگي هاي زودگذر و غلط دنيايي عامل انحراف انسان از مسير واقعي زندگي و انحراف و بروز مشكلات فردي و اجتماعي مي شود.

 

وي با بيان اينكه خود مراقبتي در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مهم است، يادآورشد: بايد مشكلات اجتماعي را شناخت و در برابر مشكلات زندگي ايستادگي كرد و از ورود به مسيرهاي غلط و نادرست خوداري كنيم زيرا واقعيت زندگي ما را از بين مي برد.

 

مدير آموزش و پرورش شهرستان تيران و كرون خاطرنشان كرد: آموزه هاي ديني ما را در خود مراقبتي كمك مي كند و اين خود مراقبتي ما را در برابر تهديدهاي بيروني مصون مي دارد.

 

کد خبر 669813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha