دشمن به دنبال سوء استفاده از اظهارات برخی افراد در مناطق زلزله زده است

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: در حال حاضر برخی افراد با کم لطفی خود اظهاراتی در مورد مناطق زلزله زده می کنند که دشمن به به دنبال سوء استفاده از آن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان امروز( 26 آبان) در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: امروز 28 صفر سالروز رحلت جانگذار پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) است که سخن گفتن از پیامبر عظیم الشأن بسیار کاری سخت است چرا که قطره ای نمی تواند دریا را درک کند.

 

وی با بیان اینکه خلقت از اول تا آخر مدیون وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) است، افزود: تک تک بشریت باید از ائمه اطهار (ع) درس ایستادگی در مقابل ظلم و آزادگی بگیرند .

 

وی با اشاره به اینکه اگر تمام بشر پیرو دین ناب محمدی بودند امروزه جنگ و خونریزی در جهان وجود نداشت، تصریح کرد: این در حالیست که در حال حاضر بسیاری از کشور ها همانند عربستان با جنگی که در یمن به راه انداخته هزاران نفر را بی‌خانمان و بی‌سرپرست کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: باید در اعمال ما باید معرفت وجود داشته باشد و در غیراینصورت کارهای خیر وارونه جلوه می کند به طوری که نماز خواندن، روزه گرفتن، سینه زدن و گریه کردن برای اهل بیت(ع) باید زمینه را برای معرفت و بصیرت‌افزایی افزون کند، در غیر این صورت هیچ  یک از اعمال فایده‌ای ندارد.

 

آیت الله محمدی با بیان اینکه علم کیمیا باید همراه با معرفت باشد، ابراز داشت: معرفت با عبادت دارای ارتباط مستقیمی است به طوری که هر مقدار معرفت کمرنگ باشد عبادت انسان هم کمرنگ خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون کمک های ارسالی از سوی نهادهای مختلف از جمله اداره اوقاف و امور خیریه استان به مناطق زلزله ده شده است، گفت: مردم آسیب دیده در حال حاضر نیاز مبرم به بهداشت و درمان دارند که باید از زحمات بخش بهداشتی و پزشکی بیمارستان ها قدردانی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در این لحظات برخی کم‌لطفی کردند و بیشتر خرابی‌ها را مربوط به برخی مسکن‌ها دانستند، یادآور شد: دشمن از این فرصت سوء استفاده می‌کند.

کد خبر 670195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha