سپاه و بسیج بزرگترین تکیه گاه نظام در عرصه تلاش، جهاد علمی و سازندگی

خبرگزاری شبستان:: امام جمعه اردبیل گفت: حضرت محمد مصطفی (ص) جامعه آرمانی را بر اساس ارکان نبوی بنا کرد و سبک زندگی نبی مکرم اسلام بر اساس آموزه های قرآنی و آداب اسلامی بود که ریشه های آسمانی داشت.

 آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در گفتگو با خبرگزاري شبستان در بوشهر، با بیان اینکه نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) یک مدیر آسمانی بود و با مدیریت خاص، جامعه را اداره کرده است، گفت: رهبران آسمانی و با رهبران دنیوی فرق دارند و ظهور نبی اکرم (ص) یک معجزه نبوی، عِلميت و کرامت بود و اصل مدیریت پیامبر برای این است که پستی و بلندی های کاذب باید از بین برود.

 

عبوديت نردبان عروج از حصار زمان و مکان است

امام جمعه اردبیل در ادامه با اظهار اینکه عبوديت نردبان عروج از حصار زمان و مکان است، افزود: حضرت محمد مصطفی (ص) جامعه آرمانی را بر اساس ارکان نبوی بنا کرد و سبک زندگی نبی مکرم اسلام بر اساس آموزه های قرآنی و آداب اسلامی بود که ریشه های آسمانی داشت.

 

آيت الله عاملی با اشاره به اینکه راه و اهداف پیامبر اسلام (ص) به عنوان مشعل و نقشه زندگی ما است، اظهار کرد: به امید روزی که ریشه آداب و رسوم غلط، تمکن های مالی شبهه افکن و وجود امتیاز موهوم در جامعه و نظام خانواده ها بریده و برکنده شود و سبک زندگی عترت نبوی در جوامع حاکم گردد و لذا بهترین سفره، سفره ای است که دستان زیادی بر اساس عدالت محوری به سوی او برود.

 

سبک زندگی اهل بیتی در سنگر مسجد موجب رشد نیروهای انقلابی و ارزشی می شود

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در با بیان اینکه تربیت یعنی زمینه پذیرش را آماده کنیم و باید قواعد تربیتی را دسته بندی و به مردم جامعه ارائه کنیم، عنوان کرد: مسجد یک مدرسه انسان ساز است که بهترین سبک زندگی را بر اساس سیره اهل بیت (ع) به انسان های مؤمن می آموزد و موجب رشد نیروهای انقلابی و ارزشی می شود.

 

سپاه و بسیج بزرگترین تکیه گاه نظام در عرصه تلاش، جهاد علمی و سازندگی بوده است

وی در پایان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج بزرگترین تکیه گاه نظام در عرصه تلاش، جهاد علمی و سازندگی بوده است، تصریح کرد: دستگیری نظامیان آمریکایی در آبهایی خلیج فارس توسط پاسداران نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر حماسه بی نظیر بود و به عنوان برگ زرینی در تاریخ ثبت شد.

 

کد خبر 670202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha