اعلام فراخوان پنجمین جشنواره استانی شعر «آفتاب رسالت» در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری شبستان: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ از برگزاری پنجمین جشنواره استانی شعر «آفتاب رسالت» در استان خبر داد گفت: این جشنواره در موضوعات سیره نبوی، قرآن، عترت و اهل بیت (ع) و آزاد برگزار می‌شود.

علیداد خدادادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ امروز (27 آبان) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: پنجمین جشنواره استانی شعر «آفتاب رسالت» به همت انجمن شعر و ادب میرزای بختیاری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ برگزار می شود.

 

وی افزود: سیره نبوی، قرآن، عترت و اهل بیت (علیه السلام) و آزاد از موضوعات پنجمین جشنواره استانی شعر «آفتاب رسالت» در چهارمحال و بختیاری است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ بابیان اینکه مهلت ارسال آثار اول آبان سال جاری است گفت: داوری آثار ١١ و اختتامیه ۱۴ آبان سال جاری برگزار می شود.

 

خدادادی به جوایز جشنواره اشاره کرد و افزود: به نفرات اول تندیس، لوح سپاس و مبلغ سه میلیون ریال جایزه نقدی، نفرات دوم لوح سپاس و مبلغ ٢ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جایزه نقدی و نفرات سوم لوح سپاس و مبلغ ٢ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود.

 

وی ابراز کرد: علاقه مندان باید آثار خود را به پست الکترونیک koohrang@farhang.gov.ir ارسال کنند.

 

کد خبر 670240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha