دشمنان به دنبال اجرا طرح برجام۲ هستند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: دشمنان با اجرای طرح برجام ۲ به دنبال ایجاد محدودیت در توان موشکی نظام اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه تبریز، با بیان این‌که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه به نظام اسلامی ایران بهره برده‌اند، اظهار داشت: هرگونه غفلت منجر به خسارات جبران‌ناپذیر خواهد بود.
وی با بیان این‌که اکنون در وسط میدان جنگ قرار داریم و دو جبهه استکبار جهانی و لیبرال سکولار به دنبال نفوذ در نظام اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: تمام دنیای کفر در برابر نظام اسلامی ایران و جبهه مقاومت اسلامی قرار گرفته تا شاید بتواند افکار سکولاریستی خود را در جوامع اسلامی حاکم کند.
سردار کریمیان با اشاره به این‌که شکست تفکر جهادی و ضداستکباری در منطقه آرزوی دیرین اتاق‌های فکر آمریکایی و صهیونیستی است، تصریح کرد: فلسفه وجودی داعش نیز نابودی جبهه مقاومت اسلامی برای ایجاد حاشیه امن پایدار برای رژیم صهیونیستی بوده است.
فرمانده سپاه عاشورا سهل‌انگاری، محافظه‌کاری و مسامحه کاری را سه چالش اصلی درون نظام اسلامی ایران دانست و گفت: این‌که عده‌ای منافع شخصی، گروهی و جناحی را بر منافع ملی ترجیح می‌دهند، آفتی است که در تضاد با اصول بنیادین انقلاب اسلامی قرار دارد و گسترش عدالت و مطالبه‌گری را با موانعی مواجه می کند.
وی با تأکید بر این‌که نیازمند وحدت، بصیرت و شناخت صحیح هدف برای مقابله با توطئه های روزافزون استکبار جهانی هستیم، افزود: دشمن به دنبال اجرای برنامه برجام 2 است، در این طرح مسدود کردن مسیرهای قدر‌یابی ایران مورد هدف قرار گرفته، که اگر بصیرت کافی در این عرصه نداشته باشیم، ناخودآگاه در پازل برنامه دشمن قرار خواهیم گرفت.
سردار کریمیان با بیان این‌که توان موشکی ایران منجر به قدرت بازدارندگی کشور شده است، گفت: دشمنان در برنامه ای میان‌مدت به سراغ اجرای سناریوهای مختلف علیه ایران است، تشدید محدودیت، تحریم‌ها و منزوی نشان دادن ایران در عرصه بین المللی نیز در قالب این برنامه پیگیری می شود.
فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که دشمنان با اجرای طرح برجام 2 به دنبال ایجاد محدودیت در توان موشکی نظام اسلامی ایران هستند، گفت: محدود کردن قدرت موشکی ایران با جنگ‌طلب معرفی کردن سپاه پاسداران پیگیری می شود، باید دانست که سپاه بر مبنای سیاست های عالی نظام و شورای امنیت ملی گام برمی‌دارد.

 

کد خبر 670428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha