اولویت در کمک نقدی به زلزله‌زدگان کرمانشاه است

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی از مردم خواست تا کمک های خود به زلزله زدگان کرمانشاه را به صورت نقدی به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر واریز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سعید کنعانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه فعالیت های این نهاد در جریان زلزله اخیر غرب کشور پرداخت و اظهار داشت: مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به 8 منطقه تقسیم بندی شده که تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در شهرستان " ازگله" مستقر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی افزود: از بدو وقوع زلزله در روز یکشنبه (21 آبان) 44 تن از نجاتگران و امدادگران در ستاد مرکزی امدادرسانی در کرمانشاه حضور یافتند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه ادامه داد: ضمن تقدیر از کمک های مردم نوعدوست آذربایجان شرقی، از هم استانی ها درخواست می کنیم کمک های خود به زلزله زدگان کرمانشاه را به صورت  نقدی به حساب 99999 جمعیت هلال احمر واریز کنند.

کنعانی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که چادر، مواد غذایی، پتو  و سایر نیازهای زلزله زدگان از سوی مردم و نهادهای امدادرسان تامین و تهیه شده است، خواهشمندیم مردم کمک های غیر نقدی خود را با توجه به فرارسیدن فصل سرما و احتمال ورود سامانه بارشی به کرمانشاه  بیشتر به دو قلم نایلون و والور معطوف کنند.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه ترافیک شدیدی در مبادی ورودی های استان کرمانشاه حاکم است از هموطنان درخواست می کنیم؛ از مراجعه حضوری و بصورت فردی به مناطق زلزله زده خودداری کرده و کمکهای خود را بصورت جمعی و با همفکری دستگاه های امدادرسان تهیه و ارسال کنند.
 

کد خبر 670764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha