آیت الله نوری همدانی هم در شورای ایرانیان خارج از کشور؛ جضور نیافت

خبر حضور آیت الله نوری همدانی برای دیدار از دستاوردهای شورای عالی ایرانیان خارج از کشور کمتر از 24 ساعت ملغاء شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ سفر آیت الله نوری همدانی به تهران برای بازدید از دستاوردهای شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و ایراد سخنرانی در جلسه صبح امروز آن شورا به دلیل شروع دروس حوزوی لغو گردیده است.

گفتنی است دیروز سه شنبه روباط عمومی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور خبری مبنی بر حضور آیت الله نوری همدانی در محل آن شورا را به تلکس های خبری فکس کرد اما امروز مشخص شد آیت الله نوری همدانی از مراجع عظّام قم از حضور در آن شورا استنکاف کرده اند.

بنا بر گزارش روابط عمومی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور؛ آیت الله نوری همدانی به دلیل شروع درسهای خارج فقه حوزه های علمیه سفر خودشان را به تهران لغو کرده اند.

لازم به ذکر است در پی سخنان دو پهلوی دبیر شورای عالی ایراانیان خارج از کشور بسیاری از علمای اعلام و مراجع عظام نسبت به مواضع مشکوک وی موضع شدید گرفته اند. همچنین بسیاری از کارشناسان، خبر حضور آیت الله نوری همدانی را به عنوان یکی از مراجع بزرگ قم که در دوران فتنه 88 به دفاع از ارزشهای انقلاب و مواضع رهبری پرداخته بودند؛ در شورای عالی ایرانیان خراج از کشور را در راستای تلاش های اطرافیان دبیر این شورا برای تلطیف روابط وی با علمای قم عنوان کرده بودند. لذا عدم حضور آیت الله نوری همدانی در شورای عالی ایرانیان خارج از کشور معنای خاصی خواهد یافت.

پایان پیام/

کد خبر 6708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha