بهبود کیفیت مهمترین تاکید اولویت شرکت پردیس پژوهش فناوران یزد است

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل شرکت پردیس پژوهش فناوران یزد با اشاره به فعالیت های این شرکت در زمینه مهندسی پزشکی گفت: بهبود کیفیت مهمترین تاکید اولویت شرکت پردیس پژوهش فناوران یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسعود حافظی، مدیر عامل شرکت پردیس پژوهش فناوران یزد روز گذشته ( 29 آبان) در نشست با مسئولان پارک علم و فناوری یزد با اشاره به فعالیت های شرکت پردیس پژوهش فناوران یزد گفت: این شرکت گام های اساسی خود را بر مبنای نوآوری و فعالیت های تحقیق و توسعه قرار داده است و به نحوی تاکید بر تولید محصولات با ارزش افزوده بالا است.

 

وی افزود: محور اصلی فعالیت های این شرکت در زمینه مهندسی پزشکی است که در راستای تامین یبومواد در مقیاس صنعتی تحت حمایت پارک علم و فناوری یزد عمل می کند.

 

مدیر عامل شرکت پردیس پژوهش فناوران یزد خاطرنشان کرد: کیفیت به عنوان تاکید اصی ما است که استفاده از مجموعه پویا و مدیریت علمی و نیروی انسانی متخصص در این زمینه میتواند به ما کمک کند و امیدواریم با ارتباط نزدیک با مشتریان گام های اساسی در این زمینه برداشته شود.

 

حافظی ادامه داد: در راستای بهبود کیفیت نیز ما ورود به بحث تحقیق و توسعه نانو مواد نیز داشته ایم و فعالیت های متعددی نیز درا ین زمینه داشته ایم که امیدواریم ابتکار و طراحی متنوعی نیز با حضور متخصصان داشته باشیم

 

وی گفت: از جمله مشکلات اصلی ما در زمینه مالی است که در این زمینه نیز می تواند با ارتباط پارک علم و فناوری و سرمایه گذاران اقدامات اساسی انجام داد.

کد خبر 670911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha