نظارت مجلس در ارتباط با وعده‌ های دولت به کشاورزان بیشتر شود

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس با اشاره به اهمیت توگجه مجلس به نظارت بر اجرای مصوبات و قوانین گفت: نظارت مجلس در ارتباط با وعده‌های دولت به کشاورزان بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا صباغیان، نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس امروز (30 آبان) در گفت و گو با خبرنگاران استان یزد با اشاره به اهمیت فعالیت های مجلس در نظارت قوانین گفت: مجلس در بسیاری از فعالیت های جامعه بسیار مهم و موثر است که در این زمینه می تواند بسیاری از گره ها را باز کند.

 

وی افزود: یکی از این اقدامات در زمینه وام کشاورزی گفت: در برنامه ششم توسعه در راستای حمایت از کشوارزان بسیار اقدامات مناسبی از جمله اعطای وام به کشاورزان انجام شد و در راستای سرمازدگی، خشکسالی و خسارات وارده نیز اقدام شد.

 

نماینده مردم بافق و بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه تا به الان که ما در حال بستن بودجه سال 97 هستیم، دولت هیچ اقدامی نکرده و تنها مجلس خودش را در این زمینه به دردسر انداخته است و این در حالی است که مردم و صدا و سیما و بسیاری از افراد و مسئولان از آن خبر دارند در حالی که اقدامی برای آن انجام نشده است.

 

صباغیان بیان کرد: مجلس در این زمینه ها میتواند بسیار موثر عمل کند و در صورتی که ضعف نشان دهد گره ایجاد می شود و اگر نظارت مناسب انجام شود بسیاری از موضوعات و مشکلات حل می شود.

کد خبر 671007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha