بنگاه های غیر مجاز عاملی در جهت معاملات غیر مجاز در استان است

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با اشاره به تخلفات بنگاه های غیر مجاز گفت: بنگاه های غیر مجاز عاملی در جهت معاملات غیر مجاز در استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدحسین رحیمی زاده، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد امروز ( 30 آبان) در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد با اشاره به اهمیت ساماندهی بنگاه های املاک در سطح استان گفت: با توجه به اینکه در استان بیش از 300 بنگاه املاک غیر مجاز وجود دارد بایستی دستگاه های اجرایی فعالیت ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی افزود: بسیاری از مشکلاتی که در راستای املاک و معاملات املاک به صورت غیر مجاز در سطج استان انجام می شود به دلیل وجود بنگاه های غیر مجاز است.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در استان نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد و از ارائه خدمات رفاهی از جمله آب و برق و گاز و تلفن به انها جلوگیری شود تا این ادامه پیدا نکند.

 

رحیمی زاده خاطرنشان کرد: یکی از طرح ها در راستای پیشگیری از وقوع جر راه اندازی سامانه ملی « سجام » است که افراد می توانند در ان ثبت نام کنند.

 

 

کد خبر 671065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha