هیئت های مذهبی ظرفیت خوبی برای تربیت جوانانی همچون «شهید جیلان» هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری هیئت های مذهبی را ظرفیتی برای تربیت نسل مومن و انقلابی دانست و گفت: این جوانان به تبعیت از امام شهیدان در هر برهه ای مدافع حریم آل الله هستند.

حجت الاسلام جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، امروز (30 آبان) ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع حرم، خادم الحسین «علیرضا جیلان» به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم چهارمحال و بختیاری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: این جوانان به تبعیت از امام شهیدان در هر برهه ای مدافع حریم آل الله هستند.

 

وی افزود: شهید «علیرضا جیلان» ر چندین مدال افتخار به گردان دارد و ما به داشتن چنین جوانانی افتخار می کنیم، مدال اصلی ایشان مربوط به این است که عضوی از هیئت مذهبی فاطمیون شهرستان بروجن است و اینکه انسان در این برهه از زمان، به منظور احیای اهداف اهل بیت عصمت و طهارت زندگی خود را وقف کند و وقت خود را در این راه هزینه کند بالا ترین مدال و بالا ترین ارزش است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدال دوم، مدال پرافتخار نوکری اهل بیت (علیهم السلام) و احیای مرام اباعبد الله الحسین (علیه السلام) است و اینکه این شهید بزرگوار از دل هیئت فاطمیون برخاسته و برای دفاع حریم اهل بیت (علیهم السلام)، چندین سفر به سوریه اعزام شده اند و در سفر هشتم به فیض شهادت نائل آمد.

 

حجت الاسلام مرتضوی بابیان اینکه مقام شهادت بالا ترین مقام است، گفت: به فرموده پيامبر خدا (صلی الله علیه و آله و سلّم) بالاى هر نيكوكارى، نيكوكار ديگرى است تا آنگاه كه مرد در راه خدا كشته شود. پس، چون در راه خدا كشته شد، بالاتر از آن نيكى ارزشى وجود ندارد و این جوان بالا ترین مقام را به دست آورد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از عملکرد چنین جوانانی معلوم می شود که هیئت های عزاداری ظرفیت های خوبی هستند برای پرورش جوانانی که بتوانند به عنوان افسران فرهنگی در هر کجایی که وظیفه اقتضا کند در دفاع از حریم آل الله و اسلام، حتی بیرون از مرز های جغرافیایی ایران اسلامی جان شیرین خود را به تبعیت از سید و سالار شهیدان فدا کنند.

 

وی ادامه داد: برای مردم استان چهارمحال و بختیاری، مردم شهید پرور شهرستان بروجن و به ویژه هیئت های مذهبی این شهرستان و برای خانواده این شهید بزرگوار این افتخار بزرگی است و امیدوار هستیم که این پرچم زمین نماند.

 

حجت الاسلام مرتضوی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری شهادت این جوان دلاور را به مردم استان، مردم شهرستان بروجن، هیئت ها و تشکل های دینی این شهرستان و خانواده معزز و محترم این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امید است هیئت مذهبی فاطمیون و دیگر هیئت های مذهبی ما در تربیت نسل جوان، به ویژه در این برهه و این وضعیت فعلی، تلاش کنند و خداوند به آنها توفیق عنایت کند که ادامه دهنده راه این شهیدان عالی مقام باشند.

 

وی گفت: مردم شهرستان بروجن هم آن چنان که برای همه روشن است تا کنون در ارتباط با دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام خوش درخشیده اند و باید گفت این بحث دفاع از حریم آل الله زمان و زمین خاصی نمی شناسد، هر کجا که وظیفه اقتضا کند باید دفاع کنیم.

 

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: اگر شهادت طلبی جوانانی مثل شهید «علیرضا جیلان» نبود، قطعا همان طوری که مقام معظم رهبری مدظله العالی هم فرمودند، امروز ما در داخل ایران مجبور به مقابله با داعش بودیم و خدا را شکر می کنیم که امروز شاهد ریشه کن شدن این شجره خبیثه توسط این جوانان انقلابی هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این بلیه مکتب برانداز شیعه به دست امریکا و توطئه عالمی استکبار که در کل یک جبهه هستند و جبهه باطل را شکل می دهند، شکل گرفت و هدفی جز شیعه کشی و ضربه زدن به اهداف ناب اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلّم) ندارند و این شجره خبیثه با خون پاک شهیدانی همچون حججی و جیلان از روی این کره خاکی کنده شد.

 

حجت الاسلام مرتضوی بیان کرد: باید مواظب باشیم، چون که این فکر به اشکال مختلف از ابتدا بوده و هست و خواهد بود و ما باید با حفظ وحدت و یکدلی با دفاع از ولی فقیه و نظام اسلامی تمام نقشه های دشمنان اسلام را که امروز به شکل داعش بود و فردا ممکن است شکل دیگری پیدا کند را نقش بر آب کنیم.

 

وی در پایان گفت: ان شاء الله این نظام مقدس جمهوری اسلامی به سلامت به کاروان سالار اصلی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحویل داده شود و در ذیل تاریخ بشریت نام این جوانان و این مردم در دفاع از حریم آل الله به نیکی برده شود.

 

کد خبر 671102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha