اندیشه مقاومت، نشات گرفته از قرآن و شریعت است/هدف داعش، جنگ مذهبی بود

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اندیشه مقاومت را نشات گرفته از روح قرآن و شریعت به ویژه حضرت محمد مصطفی(ص) دانست و گفت: هدف داعش، جنگ مذهبی و فرقه ای در کشورهای اسلامی بود.

آیت الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز (5 آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: فروریختگی سازمان داعش برای منطقه و جهان اسلام، درس عبرتی است که اهل ایمان و حق طلبان از مبارزه با استکبار و عوامل منطقه ای آنها، مایوس نباشند.

 

وی تصریح کرد: استکبار در منطقه با مداخله مستقیم اسراییل و آل سعود برای ایجاد آشوب و جنگ مذهبی و فرقه ای در کشورهای اسلامی، داعش را پدید آورده بود.

 

آیت الله معلمی اظهار کرد: استکبار همه امکانات پیشرفته را در اختیار، داعش قرار داد و آنها را تقویت و کمک کرد و امیدوار به  مضمحل کردن دولت های مردمی و قانونی عراق و سوریه بودند تا این عوامل را جایگزین در منطقه کنند.

 

امام جمعه قائمشهر بیان کرد: اندیشه مقاومت، نشات گرفته از روح قرآن و شریعت همه انبیا به ویژه خاتم انبیا، حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم)، جواب داد و مردان مومن در عرصه دفاع، مقاومت کردند.

 

وی ابراز کرد: داعش از یاری استکبار و ایادی آنها، برخوردار بودند و مدافعین حرم با تاییدات الهی، پیش رفتند و وعده الهی است که اگر دین خدا را یاری کنید، خدا نیز شما را کمک می کند.

 

آیت الله معلمی گفت: یاران فی سبیل الله با نصرت الهی، سیلی محکمی را بر چهره استکبار و اسراییل، نواختند و با اتحاد، نیروهای مقاومت در دفاع از اسلام، پیروز شدند.

 

وی اظهار کرد: اگر دفاع نباشد، تمدن و مظاهر عبودیت خدا، ویران می شود و فساد، زمین را فرا می گیرد و مدافعان حریم الهی، مورد حمایت خدا قرار می گیرند.

 

آیت الله معلمی بیان کرد: از توطئه استکبار جهانی در حال حاضر نباید غافل بود و هوشیاری هنوز لازم است چرا که سازمان یافتگی داعش به هم ریخت اما دست پروده های آنها، شاید قصد خراب کاری در منطقه را داشته باشند.

 

وی ابراز کرد: هوشیاری و بصیرت مردم منطقه، توطئه دشمنان را خنثی می کند و دشمنان و عواملش باید بدانند که ساکنین این منطقه به یاری خدا، امیدوارتر از گذشته در برابر آنها، مقاومت می کنند.

کد خبر 671902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha