پیروزی بر داعش نتیجه ایستادگی شهید حججی هاست

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شهید حججی نمونه یک بسیجی واقعی بود و زمانی که گرفتار داعش شد با صلابت ایستاد و امروز خداوند متعال پیروزی بر داعش را به منزله تلاش‌ های این جهادگران به جهان اسلام عطا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز (5 آذر) در تجمع بزرگ بسیجیان که در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج بیان کرد: بسیج سیاسی است اما سیاست‌ زده و جناحی نیست، بسیج مجاهد است اما بی‌ انضباط و افراطی نیست.

 

وی ادامه داد: ایمان به خدا، رسالت، نبوت، امامت و آخرت لازمه داشتن روحیه بسیجی است و بسیجی بودن به ظاهر و حضور در پایگاه‌ های بسیج نیست؛ هر مسلمانی افتخار می‌ کند که عنوان بسیجی را با خود داشته باشد و انبیاء هم به نوعی بسیجی بودند و تفاوت بسیجی با منافقان و کفار در ایمان حقیقی آنها است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: بسیج را باید دانشگاهی بدانیم که کتاب آن قرآن و نهج البلاغه است، شهید حججی نمونه یک بسیجی واقعی بود و زمانی که گرفتار داعش شد با صلابت ایستاد و امروز خداوند متعال پیروزی بر داعش را به منزله تلاش‌ های این جهادگران به جهان اسلام عطا کرد.

 

وی افزود: بسیجی در مقابل بیگانگان احساس حقارت و ضعف نمی ‌کند چراکه پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار الگوی او هستند؛ بسیجیان اهل بصیرت و صداقت هستند و شناخت حق و باطل تنها با عقل روشن و بصیرت ممکن خواهد بود و بسیجیان با داشتن این روحیه مانع نفوذ دشمن می‌ شوند.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: بسیجی بودن برای همه افتخار به حساب می ‌آید چراکه اهداف و آرمان‌ های بسیج در راستای رسالت انبیاء الهی و ائمه اطهار(ع) است.

 

وی توضیح داد: بسیج یعنی سردار سلیمانی، تیپ فاطمیون، زینبیون، حشدالشعبی، بسیج یمن، سوریه، غزه، لبنان و فلسطین که داعش را به ذلت کشاندند و بسیج در پرورش شهید حججی‌ها، دلاورمردانی همچون قاسم سلیمانی‌ها نقش بسزایی ایفا کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر اقدام به موقع بسیج و حاج قاسم سلیمانی نبود امروز داعش بر کشورهای مسلمان سروری می کرد اما امروز حزب الله با مقاومت به پیروزی رسید.

 

وی اظهار کرد: امروزه شاهد آن هستیم که روحیه مقاومت، ایثار، شهادت طلبی به برکت بسیج جایگزین سازش با استکبار شده و این شجره طیبه نقشه های دشمنان نظام و انقلاب را شناسایی و همه آنها را خنثی کرده است.

 

آیت الله عابدینی یادآور شد: بسیجیان با بصیرت، فهم و درک درستی از کلام و بیان رهبری دارند و گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند.

 

کد خبر 672032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha