پيروزي بر داعش همانند پيروزي بر خوارج بود

خبرگزاری شبستان:مسئول نمايندگي ولي فقيه در لشكر نجف اشرف گفت: پيروزي بر گروه داعش همانند پيروزي حضرت علي(ع) بر خوارج بود كه ما هم بر خوارج زمان پيروز شديم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام محسن طالب پور، مسئول نمايندگي ولي فقيه در لشكر نجف اشرف در همايش شكوه و مقاومت شهرستان تيران و كرون به پيروزي گروه مقاومت و استقامت بر گروه داعش اشاره كرد و اظهارداشت: پيروزي بر گروه داعش افتخاري ارزشمند براي اسلام و مايه مباهات جوامع مظلوم عالم شد.

وي افزود: در دوران ائمه معصومين(ع) هم افرادي در گروه هاي مختلف عليه اسلام توطئه مي كردند و اسلام واقعي را از مردم دور نگه مي داشتند و با وارد كردن تفرقه و اقدامات ضد اسلامي قصد تخريب چهره اسلام ناب را داشتند كه خوارج از جمله آن ها بودند.

حجت الاسلام طالب پور با اشاره به پيروزي حضرت علي(ع) و يارانش بر گروه خوارج، تصريح كرد: پيروزي بر گروه داعش همانند پيروزي حضرت علي(ع) بر خوارج بود كه ما هم بر خوارج زمان پيروز شديم و از تخريب اسلام ناب جلوگيري شد.

وي ادامه داد: عملكرد گروه داعش به گونه اي بود كه چهره اسلام را تخريب مي كردند و همراه با تخريب چهره واقعي اسلام ظلم هايي را انجام دادند كه نسبت به ديگر ظالمان عالم بي سابقه بود اما پيروزي بر آن ها موجب جلوگيري از تخريب اسلام شد.

 مسئول نمايندگي ولي فقيه در لشكر نجف اشرف با اشاره به روحيه رزمندگان اسلام در نبرد با دشمنان يادآورشد: اين روحيه در جنگ ها و نبردهاي مختلف وجود داشته و پيروزي بر داعش همانند و حتي بيشتر از پيروزي در دوران دفاع مقدس مهم و با ارزش بود كه تاريخ ثبت خواهد شد.

کد خبر 672089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha