دریافت بیش از ۷۶۰ مقاله در همایش بین المللی « بهداشت محیط و توسعه پایدار» به میزبانی یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر علمی بین المللی « بهداشت محیط و توسعه پایدار» با اشاره به حضور محققان جهانی در یزد گفت: بیش از ۷۶۰ مقاله در همایش بین المللی « بهداشت محیط و توسعه پایدار» به میزبانی یزد دریافت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد حسن احرامپوش، دبیر علمی بین المللی « بهداشت محیط و توسعه پایدار» امروز (7 آذر) در دومین همایش بین المللی « بهداشت محیط و توسعه پایدار» در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: نزدیک به 760 مقاله به دبیرخانه همایش واصل شد که سیاست ما نیز قدردانی از این مقالات بود.

 

وی افزود: 356 مقاله به صورت پوستر و سخنرانی بود که 30 مورد از آنها سخنرانی و بقیه نیز به صورت پوستر ارائه می شود که در این زمینه نیز بیشترین محورها آب، آلودگی هوا، فاضلاب و بازرسی بهداشت محیط  بوده است.

 

دبیر علمی بین المللی « بهداشت محیط و توسعه پایدار» خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای علمی در ارتباط صنعت با دانشگاه نیز از برنامه های جنبی همایش است که آخرین دستاوردها در این زمینه ارائه می شود.

 

احرامپوش تصریح کرد: دومین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی « بهداشت محیط و توسعه پایدار» با حضور محققان و پژوهشگران کشورهای فرانسه، آلمان، دانمارک، ایتالیا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود.

کد خبر 672286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha