۹ دی جلوه قدرت مردم در دفاع از حریم ولایت بود

خبرگزاری شبستان: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: در حماسه ۹ دی، دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل ازروابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: حماسه 9 دی مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان بود.

 

وی، افزود: این روز تاریخی و ماندگار تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خوردۀ انقلاب اسلامی بود.

 

چراغی پور، ادامه داد: در جریان خلق حماسه 9 دی، دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمد و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام افزود: بی تردید بزرگداشت حماسه 9 دی دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست و باید آن را متعلق به آحاد ملت دانست.

 

وی با بیان اینکه بزرگداشت سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی و تبیین عظمت آن رسالت مهم بر دوش همگان است گفت: بایستی به بازخوانی علل و عوامل، زمینه‌ها، آثار و پیامدها و پیام‌های آن، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند.

 

چراغی پور، افزود: زنده نگه داشتن این روز بزرگ و بررسی ابعاد  مختلف آن موجب نشر فرهنگ بصیرت‌افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه یکی از دستاورد های بزرگ 9 دی نشان دادن قدرت مردم در دفاع از حریم ولایت بوده خاطرنشان کرد:  برخوردار بودن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه نفوذ و ایجاد توطئه دشمنان این مرز بوم در منطقه نیز از برکات خلق حماسه 9 دی بود.

کد خبر 672490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha