جامانده ای که باورش مدال طلا را گرفت

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان البرز به همراه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) از علیرضا کریمی، نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایرانی که برای دومین بار از کشتی با حریف اسرائیلی سر باز زد، قدردانی و تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، گود ورزش کشتی برای ایران و ایرانی یعنی صحنه غیرت، باور و ایمان. از همین رو علیرضا کریمی، نماینده وزن 86 کیلوگرم ایرانی برای دومین بار از کشتی با حریف اسرائیلی سر باز می زند و مدال طلای جهان را به عطایش می بخشد.

 

علیرضا کریمی تنها 23 سال دارد، اما در رده های متعدد سنی پرچم کشورمان را در رویدادهای جهانی و آسیایی به اهتزاز در آورده است.

 

 

برپایه این گزارش، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز با همراهی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) طی ملاقات با این کشتی گیر جوان کشورمان از وی به جهت عدم کشتی با حریف اسرائیلی در مسابقات جهانی با باور به دفاع از حقوق مردم فلسطین، قدردانی و تجلیل به عمل آوردند.

 

 

نمایندگی خبرگزاری شبستان در البرز نیز به همین منظور در آغازین روزهای امامت حضرت مهدی(عج) که عطر عدالت خواهی، حمایت از محرومان و مبارزه با ظلم فضای شهر را عطرآگین کرده است از این کشتی گیر البرزی برای باوری که به خاطر آن از نبرد با حریف اسرائیلی سر باز زد، قدردانی می کند.

 

 

کد خبر 672739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha