دهمین دوره هفته فیلم و عکس استان مرکزی به کار خود پایان داد

خبرگزاری شبستان: دهمین دوره هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان مرکزی (۸آذر) در فرهنگسرای آیینه اراک به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در این هفته 42 عکس از عکاسان و 52فیلم کوتاه از هنرمندان استان مرکزی با موضوعات آزاد، طبیعت، اجتماعی، معماری و فرهنگی در نگارخانه استاد آشتیانی فرهنگسرای آیینه اراک به نمایش گذاشته ‌شد.

 

گزیده‌ای از آثار برگزیده اولین جشنواره فیلم‌های صدثانیه‌ای ساوه به بهانه برگزاری دومین جشنواره فیلم صدثانیه‌ای با موضوع تحکیم خانواده در شهرستان ساوه نیز به مناسبت هفته فیلم و عکس در فرهنگسرای آیینه اراک پخش شد.

 

لازم به ذکر است، به بهانه هفته قرآن و عترت  تعدادی از فیلم‌های صدثانیه‌ای با مضامین قرآنی نیز اکران شد.

 

مراسم اختتامیه دهمین دوره هفته فیلم وعکس استان مرکزی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان استانی و هنرمندان برگزار و از هنرمندان و صاحبان آثار به نمایش گذاشته شده با اهدا لوح، تندیس و هدیه نقدی تقدیر شد.

 

دهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر اراک در روزهای ۴ تا ۸ آذرماه ۱۳۹۶ در فرهنگسرای آیینه اراک در دو بخش نمایشگاه عکس و نمایش فیلم کوتاه شامل آثار هنرجویان انجمن فیلمسازان استان مرکزی و منتخب آثار جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در سالن استاد هدایتی برگزار شد.

 

 

کد خبر 672818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha