خدمت به مردم عبادت است

خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان هدف از برگزاری نشست‌ها را شنیدن حرف مردم و برطرف کردن مشکلات مردم دانست و گفت: خدمت به مردم عبادت است و باید به مردم بهترین خدمات ارائه و مشکلات شان رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز ( ۹ آذر) در نشست هم‌اندیشی بخشداران، شهرداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا با وی که در محل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، هدف از برگزاری این نشست‌ها را شنیدن حرف مردم از سوی نمایندگان آنها و برطرف کردن مشکلات مردم دانست و اظهارکرد: خدمت به مردم عبادت است و باید به مردم بهترین خدمات ارائه و مشکلات شان رفع شود.

 

وی افزود: اگر مسئولان در برطرف کردن مشکلات موانع و کمبود اعتبارات و امکانات دارند صادقانه آن را برای مردم بیان و منعکس کنند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه مرزی بودن بندر آستارا یک اولویت برای این شهرستان است، تصریح کرد: در خصوص مرزی بودن بندر آستارا از سوی نماینده مردم این شهرستان در خانه ملت پیگیری‌های تاثیرگذاری انجام شده است.

 

سالاری به ویژگی ها و پتانسیل های بندر آستارا اشاره کرد و گفت: امیدوارم مردم آستارا از امتیاز مرزی بودن این شهرستان نهایت بهره را ببرند.

 

وی با اشاره به بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا بر رفع مشکلات آن تاکید کرد و افزود: مشکلات بیمارستان ۱۳۲ باید به مدیران استانی انتقال داده شود تا آنها از استان این مشکلات را پیگیری و برطرف کنند.

 

استاندار گیلان به سد لاستیکی در حال احداث شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: این طرح و بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا باید در اولویت کاری پروژه های این شهرستان باشد.

 

سالاری اظهارکرد: منابع ما به لحاظ مالی و امکاناتی محدود است و آن را باید صحیح و در جای مناسب هزینه کرد.‌

 

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌ گذاری و ویلاسازی باید با هدف ارتزاق صورت گیرد، افزود: از مدیران ذیربط انتظار این است در ویلاسازی های شخصی به هیچ وجه کمک نکنند.

 

عالی ترین نماینده دولت در گیلان ادامه داد: با ویلاسازی های شخصی به جد مخالف بوده و باید این ویلاسازی ها محدود و منع شوند.

 

سالاری در پایان گفت: با یک مجوز و رفع مانع می‌توان به واسطه بخش خصوصی اقدامات تأثیرگذاری در بندر آستارا انجام داد.

کد خبر 672847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha