آگاهی بخشی و کاهش آسیب بحران مهمترین هدف در جشنواره ملی « فیلم کوتاه امید» در یزد

خبرگزاری شبستان: قائم مقام دبیر «جشنواره ملی امید» یزد با اشاره به اهداف برگزاری اولین جشنواره ملی « فیلم کوتاه امید» گفت: آگاهی بخشی و کاهش آسیب بحران مهمترین هدف در جشنواره در یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عباس گلرسان، قائم مقام دبیر «جشنواره ملی امید» یزد امروز ( 12 آذر) در نشست خبری این جشنواره در یزد گفت: امروز نتایج فیلم های کوتاه راه یافته به جشنواره فیلم کوتاه امید اعلام می شود و این اولین گام برای برگزاری جشنواره است.

 

وی افزود: در این راستا تعداد نزدیک به 700 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و آثار منتخب به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کردند.

 

قائم مقام دبیر جشنواره ملی « فیلم کوتاه امید» خاطرنشان کرد: این جشنواره یکی از جشنواره های پر اهمیت است که امیدواریم مدیران آن را بفهمند زیرا بسیاری از آثار در زمینه فرهنگ سازی و بحران بوده و به نوعی آگاهی بخشی به جامعه است.

 

گلرسان تصریح کرد: مردم در بسیاری از زمینه ها آگاه و بصیر هستند که ما نیز می توانیم با برگزاری چنین جشنواره هایی به نوعی آسیب های بعد از بحران ها را کاهش دهیم.

 

وی گفت: یکی از نقاط قوت ما در این جشنواره ارتباط با پدیدآورندگان آثار است به نحوی که از ابتدای این جشنواره ما ارتباط خاصی با آنها داشته ایم که آموزش، جشنواره تخصصی، آگاهی بخشی، کاریکاتور به نحوی به این افراد ارائه شده است.

 

قائم مقام دبیر جشنواره ملی « فیلم کوتاه امید» بیان کرد: حضور یزدی ها در بخش های مختلف بسیار خوب بوده است و آمار بسیار بالایی داشته ایم که قابل مقایسه با جشنواره های دیگر نیست و در این زمینه نیز آموزش فیلم نامه برای این افراد گذاشته ایم.

 

گلرسان ادامه داد: دوم دی ماه افتتاحیه و 5 دی ماه نیز اختتامیه است که اکران فیلم های جشنواره نیز در این بازه زمانی در سینما تک یزد برگزار می شود.

 

کد خبر 673483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha