وحدت و همدلی بزرگترین افتخار آذربایجان غربی

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه شهدای انقلاب اسلامی گفت: وحدت و همدلی موجود در آذربایجان غربی بزرگترین افتخار این استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، سردار محمد علی جعفری،  فرمانده سپاه شهدای انقلاب اسلامی، امروز(12آذر) در آیین اختتامیه کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: آذربایجان غربی در کشور نماد وحدت  و همدلی است که از بزرگ ترین افتخارات این مرز و بوم نام برده می شود که باید برای گسترش این مولفه تلاشی بی وقفه داشته باشیم.

 

وی اظهار کرد: مردم ایران به دنیا نشان دادند که در برابر هر نوع توطعه و تحریم خواهیم ایستاد و امروز دشمن در یاس و نا امیدی می خواهد برنامه های تازه ای را پایه ریزی کند.

 

فرمانده سپاه شهدای انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا آبروی انقلاب و نظام هستند  تاکید کرد: باید قدر و منزلت شهدا و کار بزرگ آنان را بدانیم که امروز هر چه داریم در سایه رشادت های آنان است.

 

جعفری خاطر نشان کرد: کردستان ایران هم در زمان انقلاب شرایطی مشابه کشورهای اسلامی عراق و سوریه را داشت ولی با جانفشانی همه اقوام ایرانی از کرد و ترک امنیت در زمان کوتاهی به استان برگشت.

 

وی با اشاره به مقاومت مردم آذربایجان غربی گفت: ما از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد صدها انقلاب در این منطقه بوده ایم که همچنان مقاومت کرده اند و این افتخار والای این استان محسوب می شود.

 

فرمانده سپاه شهدای انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم این استان پشتیبانی جانانه ای از انقلاب داشتند و وجود شهدای بزرگ از این استان نشان از همان صلابت و بزرگی است‌.

 

جعفری اظهار کرد: امروز دشمن به جایی رسیده است که تمام تیرهای خود را رها ساخته و با مردمی روبرو شده است که 40 سال در برابر آنها به تمام قد ایستاده اند و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: ما غبطه میخوریم برای این هم اتحاد و همدلی در استان شما که تنوع قومیت و مذاهب در آن موج می زند.

 

وی گفت: به یاد دارم زمانی را که تردد در جاده های این استان تا ساعت 14 ممکن بود ولی امروز امنیت این منطقه از بسیاری از استانی های مرکزی نیز بیشتر است.

کد خبر 673484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha