اسامی فیلم های کوتاه راه یافته به اولین جشنواره « فیلم کوتاه امید» اعلام شد

خبرگزاری شبستان: اسامی فیلم های کوتاه راه یافته به اولین جشنواره « فیلم کوتاه امید» با حضور هیات داوران کشوری و استانی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست خبری اولین جشنواره « فیلم کوتاه امید» امروز (12 آذر) با حضور هیئت داوران کشوری و استانی این جشنواره برگزار شد و اسامی فیلم های کوتاه راه یافته به مرحله نهایی جشنواره اعلام شدند.

 

ارگ مرگ به کارگردانی مجید رضا دهقانی تفتی از یزد، نجوای معلم بمی به کارگردانی جواد تقوی از استان خراسان رضوی، زلزله خاموش به کارگردانی عباس ایمانیان از استان سمنان؛ بی گدار به کارگردانی علیرضا دهقان از استان یزد، زیر بالهای کاسپین به کارگردانی بابک مجیدی از استان یزد گیلان؛ به کجا می رویم به کارگردانی رضا مجلسی از استان گیلان؛ قشنگ آو به کارگردانی سروش شکرگزارناوی از استان گیلان؛ پلاستیک به کارگردانی اصغر بشارتی از استان هرمزگان؛ فقدان به کارگردانی آبان عسکری از استان تهران و به تماشای بادها به کارگردانی علی جعفری از استان اصفهان به عنوان 10 اثر منتخب بخش مستند این جشنواره بودند.

 

روبرت صافاریان، محمد کارت، حسن نقاشی  به عنوان هیات داوران بخش مستند بودند.

 

همچنین در این زمینه نیز فیلم های داستانی کوزمک، به کارگردانی علیرضا سلمان پور از استان آذربایجان شرقی؛ چلیپا، به کارگردانی کریم امینی از استان تهران؛ جایی برای آرامش به کارگردانی جمیل عامل صادقی از استان خراسان رضوی؛ مارگون به کارگردانی محمود یزدچی از استان یزد؛ علمک به کارگردانی حسین دارابی از استان تهران؛ خون میچکد به کارگردانی آرمان قنبری از استان مازندران؛ چهارشنبه سوری به کارگردانی رضا موری از استان تهران؛ رویای ناتمام به کارگردانی محمد نظمی ادیب از استان تهران؛ بیخ گوش به کارگردانی محسن حائری زاده از استان یزد؛ درگذشته به کارگردانی نگین امین زاده از استان فارس؛  مردی که یادش می رفت نفس بکشد به کارگردانی سامان حسین پور از استان کردستان؛ خاطره یک جشن به کارگردانی حسام حسینی از استان تهران و کلاس آبی به کارگردانی بهرام آزادی از استان تهران به عنوان آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره اعلام شدند.

 

پرویز جاهد، اسماعیل میهن دوست و بهمن ارک به عنوان هیئت انتخاب بخش فیلم های منتخب بخش داستانی اولین جشنواره فیلم کوتاه امید بودند.

 

در زمینه فیلم های منتخب بخش آموزشی و تلویزیونی این جشنواره نیز در ساختار انیمیشن  رنگ آبی به کارگردانی صبا سید پور از استان مازندران، نقش زندگی به کارگردانی احسان معصوم از استان قزوین؛ نقش زندگی به کارگردانی احسان معصوم از استان قزوین؛ مدرسه آماده به کارگردانی نفیسه میرزاهاشمی از استان تهران؛ گیاهان کم آبخواه به کارگردانی غلامرضا دستجردی از استان یزد؛ آبی و قرمزها در زلزله به کارگردانی نفیسه میرزاهاشمی از استان تهران انتخاب شدند.

 

و در بخش سایر ساختارهای تلویزیونی نیز رسم گلستان به کارگردانی محمد رضا گلپور از استان تهران؛ موتور شماره یک به کارگردانی علی نیکوکار از استان یزد؛ لبخند سرد محافظ به کارگردانی مظفر حسینخانی هزاوه از استان مرکزی؛ عروس باران به کارگردانیآکو زند کریمی از استان کردستان؛ زباله تهدید یا فرصت به کارگردانی حسین قبادی از استان مازندران؛ چرا بیمه؟ به کارگردانی جواد غنچه از استان خراسان جنوبی؛ نوری در تاریکی به کارگردانی جواد غنچه از استان خراسان جنوبی؛ شاید آب روان به کارگردانیحسین بالویی از استان سمنان؛ زیر و بم به کارگردانی مهدی کارگر شورکی از استان یزد؛ انفجار معدن یورت به کارگردانی خاطره تیموری از استان گرگان؛ آتش در هفت خان به کارگردانی حسین نورانیان از استان سمنان انتخاب شدند.

 

محمد منتظر حجت، بهرام عبدالحسینی، احمد پهلوانیان و مسعود فروتن به عنوان هیات داوران فیلم های منتخب بخش آموزشی و تلویزیونی اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید بودند.

 

در بخش فیلم های منتخب بخش غیر حرفه ای و مردمی این جشنواره نیز آلودگی به کارگردانی محمد امین طرقی از استان گیلان، انسان یا نوعی هیولا به کارگردانی محمد زارع از استان آذربایجان شرقی؛ پس لرزه به کارگردانی یعقوب جدیری تقدیسی از استان آذربایجان شرقی، حال همه خوب است به کارگردانی نیلوفر افراز از استان یزد و من هستم نیز به کارگردانی آرش خلیلی از استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.

 

اعضای هیات داوران انتخاب نیز حسن نقاشی، روبرت صافاریان، محمد کارت، پرویز جاهد، بهمن ارک، اسماعیل میهن دوست، مسعود فروت، محمد منتظر حجت، احمد پهلوانیان و بهرام عبدالحسینی  بودند.

 

لازم به ذکر است، افتتاحیه اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید 2 دی ماه و اختتامیه آن نیز 5 دی ماه نیز برگزار می شود.

 

کد خبر 673489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha