استان مرکزی ظرفیت و پتانسیل بیشتری در زمینه ورزش دارد

خبرگزاری شبستان: استاندار استان مرکزی گفت: استان مرکزی با توحه به جامعه ورزشی خود و مدل آوران ظرفیت و پتانسیل بیشتری را در زمینه ورزش دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید علی آقا زاده، استاندار استان مرکزی شامگاه گذشته (12 آذر) در آیین تجلیل از مدل آوران ورزش استان مرکزی که با حضور گسترده جامعه ورزشی برگزار شد از مدل آوران و ورزشکاران تقدیرکرد و گفت: استان مرکزی با توجه به صنعتی بود و وجود کارخانه ها و شرکت های مختلف بیش از این در زمینه ورزش تلاش کند.

 

وی با اشاره به اینکه حمایت از مدال آوران ورزشی امری ضروری و سرمایه ای برای استان مرکزی است، افزود: همراهی حوزه صنعت برای توسعه بیش از پیش ورزش ضروری است.

 

استاندار مرکزی در ادامه با تاکید استان مرکزی با وجود ظرفیت های موجود می تواند به یکی از استان های برتر کشور در زمینه ورزش قهرمانی تبدیل شود، ادامه داد: این مهم با همدلی و همراهی همگانی به ویژه نمایندگان مجلس، مدیران ورزشی و حمایت های مدیران صنایع محقق می شود.

 

سید علی آقا زاده در بخش دیگری از سخنانش به تقویت رشته ها و تیم های ورزشی تاکید کرد و گفت: جوانانی که از استان مرکزی موفق به کسب مدال های ملی و فرا ملی شده اند با همت بالای خود و کمک های انجام شده به این جایگاه ارزشمند دست یافته اند.

 

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه بخشی از بودجه شرکت های تولیدی استان باید به امور ورزشی اختصاص داده شود، ادامه داد: با حضور و مشارکت صنایع و کارخانه ها و همچنین استفاده از ظرفیت استانی در یک فرصت 2 سال می توان تیم های پایه را به رده های برتر کشور برسانیم که این نیز نیازمند همدلی و همراهی همگانی و حمایت از ورزشکاران است.

 

در ادامه این مراسم حقدادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز ضمن تقدیر از ورزشکران و مدال آوران استان مرکزی گفت: جوانان ورزشکار استان مرکزی در رشته های مختلف در صحنه های ملی و بین المللی حضور داشته و همواره افتخار آفریدند.

 

وی به ارایه گزارشی از چگونگی وضعیت و فعالیت های ورزشی و ورزشگاه های استان پرداخت و ادامه داد: با حمایت های استاندار ورزش دوست استان مرکزی در صدد تشکیل باشگاه های مختلف در دستور کار است.

 

حقدادی حمایت از ورزشکاران و فهرمانان را از مهمترین اهداف اداره ورزش و جوانان دانست و ادامه داد: امید است این حمایت ها همچون گذشته سبب کسب نتایج شایسته در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک باشد.

 

در این مراسم که با حضور نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، مسئولان ورزشی و جامعه ورزش استان برگزار شد، از قهرمانان و مدال آوران استان مرکزی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

 

کد خبر 673625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha