تجلیل از یکصد و ۲۶ مدال آور ورزش استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: در مراسمی با حضور استاندار مرکزی از یکصد و ۲۶ مدال آور ورزش استان مرکزی در ۲۴ رشته با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دکتر علی اکبر کریمی، نماینده دیگر مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از مدال آوران و ورزشکاران استان مرکزی که شب گذشته (12 آذر) در مجموعه تفریحی کوه نور اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران گفت: کسب مقام های برتر کشوری و بین المللی افتخار بزرگی برای استان مرکزی است.

 

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی سرزمین بزرگ مردان و قهرمانان بزرگ در عرصه های مختلف بوده و هست، افزود: این استان همواره سرشار از استعدادهای فراوان در رشته های مختلف ورزشی است و باید به این استعداد ها ارزش گذاشته شود.

 

کریمی در بخش دیگری از سخنانش ظاهر شدن پدیده های نو در رشته های مختلف ورزشی استان را نشان دهنده وجود ذخایر ارزشمند منابع انسانی دانست و ادامه داد: باید این استعداد ها شناسایی و شکوفا شده تا بتوانند در عرصه های ملی و بین المللی خود نمایی کنند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت بانوان ورزشکار و موفقیت روزافزون بانوان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه ورزش بانوان نیز تلاش های مطلوبی دراستان انجام شده و کسب مقام های ملی و فراملی نشان از این توجه است.

 

وی با بیان اینکه حمایت از قهرمانان از مهمترین دغدغه های ورزشکاران است، افزود: صاحبان صنایع و کارخانجات باید در این حوزه ورود پیدا کنند چرا که تا کنون دین خود را آنگونه که باید به ورزش استان ادا نکرده اند.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی همچنین به اشتغال و بیمه ورزشکاران نیز اشاره کرد و گفت: ورزشکاران که سال های جوانی خود را صرف کسب افتخار برای کشور می کنند نباید دغدغه اشتغال، بیمه و بازنشستگی داشته باشند و باید به آنان توجه ویژه شود.

 

سید مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش و پشتکار ورزشکاران و مدال آوران گفت: داشتن اخلاق و منش پهلوانی، روحیه بالای ورزشی و تلاش و پشتکار سبب موفقیت و کسب مدال های مختلف در ورزشکاران استان مرکزی است.

 

وی با اشاره به اهمیت امر ورزش و پرداختن به این مهم، افزود: جذب کمک های هر چه بیشتر برای تربیت و پرورش هر چه بیشتر ورزشکارن امری ضروری است و مجموعه مدیریتی استان باید در ارتباط موثر با بدنه وزارت ورزش و جوانان کمک های اصولی برای اعتلای ورزش استان جذب کنند.

 

مقدسی همچنین به فعالیت های هیات های ورزشی اشاره کرد و گفت: هیات های ورزشی استان مرکزی با کمترین توان اما با همتی بلندبه فعالیت می پردازند و تا کنون شاهد کسب موفقیت های بزرگی از طریق ورزشکاران برای استان بوده ایم به همین دلیل باید قدر مدال آوران و ورزشکاران را بندانیم و زمینه را برای فعالیت هر چه بیشتر آنان فراهم کنیم.

کد خبر 673643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha