۲۷۰۰ مددجوی کمیته امداد به پابوس سلطان طوس می‎‌روند

خبرگزاری شبستان: دو هزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از کمیته امداد، یوسف زمانی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی از اعزام دو هزار و 700 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس خبر داد و گفت: طرح «شوق زیارت» یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که باهدف اعزام مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را نداشته‌اند، با کمک خیران اجرا می‌شود.
وی با اعلام اینکه کاروان مددجویان در 19 آذرماه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، گفت: اردوهای زیارتی کمیته امداد باهدف تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برای مددجویان برگزار می‌شود.
زمانی افزود: مشارکت گسترده خیران در این طرح موجب خواهد شد تا بتوانیم تعداد بیشتری از مددجویانی را که در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) هستند، رهسپار مشهد مقدس کنیم.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی بابیان اینکه ایجاد نشاط روحی و روانی زوار امام رضا (ع) ازجمله اهداف این طرح است، بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب 777 نزد تمامی شعب بانک ملی واریز کنند.
وی ضمن دعوت از خیران برای مشارکت در این امر خیر گفت: همه باید همت کنیم تا کاروان زیارتی به‌موقع و در تاریخ اعلام‌شده به مشهد مقدس اعزام شود.
زمانی با اشاره به اینکه غنی‌سازی و توانمند کردن مددجویان راهبرد این نهاد است افزود: امید می‌رود با توانمندی و خودکفا شدن فقرا هیچ نیازمندی در جامعه پیدا نشود.

کد خبر 673718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha