سومین جشنواره فرهنگی هنری «ققنوس» در آران و بیدگل برگزار می شود/ یکم دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار

خبرگزاری شبستان: سومین جشنواره نماهنگ های انقلابی «ققنوس» در آران و بیدگل برگزار می شود و علاقه مندان تا یکم دی ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حجت الاسلام مهدی رحمتی مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: سومین جشنواره فرهنگی هنری نماهنگ های انقلابی «ققنوس» به همت این کانون در آران و بیدگل برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه جشنواره امسال در ۱۵ محور برگزار خواهد شد، افزود: انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، شهدا، دفاع مقدس، استکبارستیزی، هنر انقلابی، ۹ دی، مدافعان حرم، سبک زندگی ایرانی اسلامی، جهاد علمی، مصرف کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، مسجد سنگر انقلاب، کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و شکست داعش محورهای جشنواره امسال است.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل خاطر نشان کرد: هدف از برپایی این جشنواره ،حمایت از استعدادهای جوان انقلابی، ترغیب جوانان و نوجوانان هنرمند به خلق آثار هنری در قالب ارزشی و گردآوری آثار ارزشی هنرمندان دغدغه مند است.

 

رحمتی اول دیماه را مهلت نهایی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره خواند و تصریح کرد: اختتامیه جشنواره ققنوس با معرفی آثار برگزیده و تجلیل از هنرمندان برتر، پنج شنبه 7 دی ماه همزمان با ایام حماسه و ایثار آران و بیدگل و روز بصیرت برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: دبیرخانه جشنواره برای ارسال آثار محدودیت  کمّی برای شرکت کنندگان در نظر نگرفته است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی استا اصفهان، شهرستان آران و بیدگل، خیابان عباس آباد، کوچه موعود ۱۲، کانون فرهنگی هنری مسجد امام زمان(عج) ارسال کنند.

 

یادآور می شود؛ سومین جشنواره نماهنگ های انقلابی «ققنوس» به همت کانون فرهنگی امام زمان(عج) و با همکاری پایگاه های خبری تحلیلی خطب شکن، طاووس بهشت و نهادهای فرهنگی شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود .

 

کد خبر 674039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha