گیلان شادمان از میلاد پیامبر رحمت و صادق آل محمد است

خبرگزاری شبستان: همزمان با شب میلاد پیامبر رحمت و صادق آل محمد گیلان غرق در شادی و سرور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در جای جای استان سرسبز گیلان مردم با حضور در مساجد، بقاع متبرکه و منازل این شب فرخنده و خجسته را جشن گرفته‌اند و مداحان با اجرای مولودی خوانی این میلاد خجسته را گرامی داشته‌اند.

 

مدیحه سرایی، سخنرانی مذهبی، اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و توزیع شیرینی و شربت و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌هاییست که اکنون در حال برگزاری می‌باشد.

 

استان گیلان در این شب فرخنده غرق در نور و شادی است و جای جای شهر چراغانی و آذین بندی شده است و محافل جشن و سرور در اماکن مذهبی برپا است.

 

بسیاری از زوج‌های جوان شهرستان‌های استان گیلان آغاز زندگی مشترک خود را در این روز بزرگ و خجسته جشن گرفته‌اند تا به برکت میلاد پیامبر رحمت و صادق آل محمد، زندگیشان پربرکت باشد.

 

مردم در این میلاد پر برکت به یکدیگر تبریک و شادباش گفته و از صمیم دل برای موفقیت روز افزون مسلمانان در تمامی دنیا دعا می‌کنند، این جشن‌ها به امشب ختم نمی‌شود و فردا هم در بسیاری از اماکن متبرکه و منازل مسکونی افراد جشن‌های شادی و سروی میلاد پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه وآله وسلم) و امام صادق (علیه‌السلام) برپا است.

کد خبر 674173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha