افتتاح دفتر پایگاه خبری«طاووس بهشت» کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل

خبرگزاری شبستان: دفتر پایگاه خبری طاووس بهشت در مجتمع فرهنگی شهید عباسی آران و بیدگل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دفتر پایگاه خبری طاووس بهشت با حضور خانواده های معظم شهدا ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسؤولین شهرستان و اعضای کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) در مجتمع فرهنگی شهید عباسی آران و بیدگل افتتاح شد.

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در این مراسم گفت: ظرفیت فرهنگی شهرستان بی بدیل و ناشناخته است، لذا فعالیت یک پایگاه خبری تخصصی در زمینه فرهنگی در این شهرستان ضروری است.

وی با تجلیل از فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) گفت: پایگاه طاووس بهشت باید ظرفیت دیگر کانون های فرهنگی هنری شهرستان را هم در انعکاس اخبار بکار گیرد و با ترسیم چشم انداز برای آینده و پرورش نیروهای حرفه ای کار رسانه ای را قوی و منسجم به پیش ببرد.

مدیر مسول پایگاه خبری طاووس بهشت هم در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده این پایگاه در ۱۵سال گذشته گفت: پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از باسابقه ترین پایگاه های اطلاع رسانی شهرستان آران وبیدگل است.

محمد رضا رحمتی افزود: طاووس بهشت در دور جدید فعالیت خود، با رویکردی نو، نگاه تخصصی به اخبار و رویدادهای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل خواهد داشت.

وی افزود: طاووس بهشت پایگاه منحصر به کانون امام زمان(عج) نیست بلکه انعکاس اخبار مساجد ، کانون های فرهنگی ، هیات و جلسات فرهنگی و مذهبی شهرستان را بر عهده خواهد داشت.

حجت الاسلام مهدی رحمتی مدیر مسول کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) هم در این مراسم ابراز امیدواری کرد: پایگاه اطلاع رسانی طاووس بهشت در آینده ای نزدیک به عنوان مرجع اخبار فرهنگی هنری شهرستان شناخته شود.

کد خبر 674362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha