حرمت معلمان حفظ شود/رییس جدید آموزش و پرورش خمینی شهر معارفه شد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش پرورش استان اصفهان با تجلیل از محمود بدیهی، حسین آقابابایی را به عنوان رییس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیین تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر با حضور امام جمعه شهرستان و مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و سایر مسوولین در تالار فرهنگیان شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

 

محمد حسن  قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه حرمت فرهنگ تعلیم و تربیت را باید حفظ کرد، گفت: استان اصفهان در بین استانها بیشترین و بهترین رتبه ها را احراز کرده است.

 

وی عنوان کرد: آموزش پرورش در حوزه ایثار و شهادت رتبه اول را کسب نموده و در آخرین جشنواره ملی ایثار و شهادت با عنوان دانش آموز شاخص شهید ترور زینب چماعی از شاهین شهر با حضور مسئولین کشوری در گلستان شهدا انجام گرفت.

 

قائدیها ادامه داد: شش جلد کتاب از شش دبیرستان که بالاتر از 100شهید دارند و شامل دبیرستانهای شهید محمد منتظری نجف آباد، دبیرستان امام خمینی کاشان، دبیرستان شهید عبداللهی آران وبیدگل، هنرستان ابوذر، دبیرستان هاتف و دبیرستان شهید دستغیب  ناحیه 5 اصفهان است امروز از کتابهایشان رونمایی میشود.

 

وی اذعان کرد: درطول این چهار سال آموزش پرورش در حوزه های فرهنگی رفاهی تفریحی خدمات دوبرابری داشته است و حدود 20خانه معلم در این چهارسال ساخته شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پژوهش سراهای دانش آموزی 100 درصد افزایش داشته است و در حال حاضر 40 پژوهش سرا در استان فعالیت می کنند.

 

قائدیها تصریح کرد: در مبحث قرآن و نماز و تربیت دینی با همه ناملایمات بالای 300درصد رشد آماری داشته ایم و از5 هزار واحد آموزشی دراستان حدود 4هزار آموزشگاه نماز جماعت را با حضور امام جماعت در اول وقت برگزار میکنند.

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات محمود بدیهی رییس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر تجلیل شد و حسین آقا بابایی به عنوان رییس جدید معرفی شد.

 

کد خبر 674432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha