انتقال پایتخت اسرائیل، اهانت آشکار به امت اسلامی و فتنه ای جدید در منطقه/ترامپ جامعه جهانی را به سمت حمایت از فلسطین متحد کرد

خبرگزاری شبستان:امام جمعه آران و بیدگل گفت: انتقال پایتخت اسرائیل، اهانت آشکار به امت اسلامی و فتنه ای جدید در منطقه است.

آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف را حرکتی مذبوحانه خواند و افزود: تصمیم نابخردانه و شیطانی امریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل اهانت آشکار به امت اسلامی و سرآغاز فتنه ای جدید در منطقه است.

 

وی افزود: رئیس جمهور امریکا، در دوران رقابت انتخاباتی خود برای جمع آوری آرای صهیونیست ها انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس را به صورت خاص جزء برنامه های خود اعلام کرد و اکنون برای نجات از استیضاح کنگره و جلب توجه کمیته روابط عمومی امریکا و اسرائیل(آیپک) این هدف خود را رسما اعلام کرد.

 

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: این تصمیم تحریک آمیز و مزبوحانه ترامپ نه تنها به صلح و ثبات منطقه کمکی نمی کند بلکه رسوایی نیت شوم دولت مستکبر امریکا را به همراه دارد و جامعه جهانی را به سمت حمایت از فلسطین متحد کرد.

 

آیت الله موسوی افزود: امروز که امت اسلامی به واسطه مجاهدت حزب الله، جبهه مقاومت و حشد الشعبی بر داعش به عنوان دست نشانده امریکا پیروز شده، امریکا در صدد است این شکست را با بی ثباتی در منطقه جبران کند.

 

وی خاطر نشان کرد: این تصمیم رئیس جمهور امریکا، زمینه ای برای شعله ور شدن انتفاضه جدید در منطقه خواهد بود و ترامپ با این اقدام، درهای جهنم را به روی منافع امریکا در منطقه خواهد گشود و در واقع آخرین ضربه به حیات سیاسی امریکا در منطقه خاورمیانه است.

 

کد خبر 674702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha